مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به پرونده سنگربان اسبق خود گفت: تمامی بدهی‌های خارجی باشگاه پرداخت شده و با بررسی پرونده بوژیدار رادوشوویچ هیچ بدهی خارجی دیگری نداریم.

رضا درویش دوشنبه شب در گفت و گویی با شبکه سه در خصوص بدهی‌های باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: قرار است یکی از همکاران ما با سفر به سوئیس در مورد پرونده رادوشوویچ موضوع را بررسی و حل و فصل کند تا این پرونده بسته شود.

وی ادامه داد: البته قرار بود من هم در این سفر باشم اما همکاران ما می روند و دیدم ضرورتی برای حضور من نیست ضمن آنکه امروز جلسه‌ای هم داریم که باید در آن حضور داشته باشم و مسئولان امور حقوقی و بین الملل باشگاه خواهند رفت.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت بدهکاران خارجی پرسپولیس تصریح کرد: آخرین بدهی ما به خاطر محمد نادری بود که به خاطر جریمه به فیفا مبلغ ۶ هزار یورو را باید پرداخت می‌کردیم که انجام شد و برای خود او نیز حدود یکصدهزار یورو هم پرداخت شد. امروز هیچ بدهی خارجی نداریم و تنها پرونده رادو مانده که امیدواریم مقداری از این حقوق از دست رفته را هم برگردانیم.

وی افزود: دو تا از پرداخت‌هایی که صورت گرفته بود را رادو قبول ندارد اما در این خصوص اسنادی را هم ارائه می‌کنیم تا پرداخت اثبات شود البته یکی از شروط حضور در این دادگاه آن است که شاید توافقی مساله حل و فصل شود قبل از ایتکه حکم قطعی شود و شاید این طور بتوانیم توافق کنیم این پول از جیب مردم و هواداران نرود.

وی درباره روند خصوصی سازی باشگاه گفت: بارها گفتیم کار بسیار خوبی انجام شده برای اولین بار صحبتی که سالهای سال همه انجام می دهند بالاخره انجام شد که کار بسیار بزرگی بود که وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی آن را محقق کردند و از این به بعد هر هزینه ای کاملا شفاف خواهد بود و این طور نیست هزینه ای برای باشگاه بگذارند و مدیر وارث بدهی های باشگاه باشد. امیدواریم این انباشت بدهی و مشکلات حقوقی و دادگاه ها که موجود است روزی تمام شود و دغدغه ای برای رفتن به دادگاه نداشته باشیم و مدیری که می آید تنها دغدغه ای ارتقای سطح فنی تیم باشد.

درویش درباره شروع تمرینات تیم گفت: به هیچ بازیکن خارجی طبق قرارداد بدهی نداریم و همه پولها واریز شده یا به صورت نقدی پرداخت کردیم و تمرین تیم از روز شنبه ساعت دو نیم بعداز ظهر باحضور بازیکنان خارجی آغاز می شود.

وی درباره اردوی تیم گفت: سرمربی تیم پیشنهاد اردو داده و دو سه کشور حوزه خلیج فارس پیشنهاد داشتیم که یکی از آنها حضور در یک تورنمنت در عمان بود که زمان آن کمی زود بود و آقای گل محمدی تاکید داشت صبر کنیم بازیکنان تیم ملی برگردند و با حضور همه بازیکنان به اردو برویم . همچنین پیشنهاد اردوی در کویت 4 آذر بود که امکان آن نبود و یکی دو جای دیگر هم پیشنهاد وجود دارد که بهتر است بازیکنان تیم ملی ما هم باشند که برای ادامه فصل مفید باشد.

درویش درباره زمین تمرین تیم گفت: ماه گذشته موفق شدیم زمین تهرانسر را قرارداد ببندیم و یک جلسه تمرین هم در آن داشتیم و برای ادامه فصل هم این زمین را خواهیم داشت و هم زمین کاظمی که در این دو هفته تعطیلات آن را ترمیم کردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)