مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این تیم مشکلی برای کسب مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس امشب در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره شرایط این تیم قبل از بازی هفته آخر با نساجی و شرایط میزبانی قائمشهر گفت: قرار است با توجه به گنجایش ورزشگاه، شش هزار بلیط فروخته شود و سهمیه پرسپولیس ده درصد یعنی ۶۰۰ تماشاگر است.با توجه به این تعداد محدود،هواداران پرشور ما آن فضا را ندارند که تیم شان را تسویق کنند و در فضای قهرمانی قرار بگیرند. البته ما هم تقصیری نداریم و کاری از ما بر نمی‌آید.

درویش با بیان اینکه خواهش می‌کنم فقط هوادارانی که بلیط تهیه می‌کنند به استادیوم بیایند، افزود: در دهه ۸۰ یک اتفاق تلخ در مازندران افتاد و چند هوادار را به دلیل ازدحام از دست دادیم و به همین خاطر دوست داشتیم این بازی یک در فضای دیگر برگزار می‌شد اما به هواداران قول می‎دهیم که یک جشن دیگر هم برگزار خواهیم کرد.

وی درباره صحبت‌های حاشیه‌سازش درباره ژوزه مواریس گفت:برخی خط کش آوردند و راجع به بازی‌هایی که به آنها ارتباطی نداشت صحبت کردند، مواریس درباره چیزهایی صحبت کرد که هوادار پرسپولیس هم یادشان رفته بود. ایشان گفته 10 سال پیش مازیار زارع بازیکن پرسپولیس بوده درحالی که خود هواداران پرسپولیس این را یادشان نیست. مشخص است که این مطالب را به این مربی می‌گویند و خودش مقصر نیست و این چیزها را از ده سال پیش خبر ندارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در بازی با گل‌گهر با وجود بلیط فروشی برای ۳۰هزار نفر، نزدیک به ۶۰ هزار نفر در استادیوم حضور داشتند، خواستار برنامه‌ریزی برای جلوگیری از مشکلات فروش بلیط و معطلی هواداران برای فصل آینده شد.البته اکثریت مازندرانی‌ها پرسپولیسی هستند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره نامه سازمان خصوصی‌سازی برای برگزاری مجمع این باشگاه در تاریخ ۳۰ اردیبهشت گفت: نه تنها به پرسپولیس، بلکه به استقلال هم نامه زده بودند، با توجه به اینکه دو تیم درگیر جام حذفی هستند، قرار است با توجه به ماده قانونی که وجود دارد، یک تنفس ده روزه داده شود و مجمع بعد از جام حذفی برگزار شود. البته مسئولان خصوصی‌سازی می‌گویند در این مجمع مربی یا مدیرعامل تیم قرار نیست عوض شود و تاثیری بر تیم ندارد اما با این حال با توافق وزارت و سازمان خصوصی‌سازی قرار شد که برای اینکه تاثیری در روند دو تیم نداشته باشد، به تعویق بیفتد.

درویش درباره حضورش در کمیته اخلاق با شکایت سپاهان درباره اظهاراتش علیه مواریس گفت: ایراد گرفته بودند که چرا به مربی سپاهان گفته‌ام طفلکی؟ معتقدند که الان بزرگ شده و سنش بالا رفته است و ما گفتیم شاید در ادبیات آنها نباشد اما این عبارت مصطلح است و درباره کوچک و بزرگ استفاده می‌شود. از این به بعد به ایشان می گوییم آن آقای بزرگ!

وی درباره آخرین شرایط حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان با توجه به شایعاتی که درباره مشکل مالکیت مشترک این تیم وجود دارد، تاکید کرد:به هوادارن قول می‌دهم هیچ مشکلی برای پرسپولیس به وجود نمی‌آید، خیلی ها دنبال به وجود آوردن مشکل برای ما هستند اما اگر با من درویش یا پرسپولیس مشکل دارید، به خاطر ایران این کار را نکنید.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه مشکل مالیاتی این تیم با توافقی که بر سر پرداخت مبلغی نقدی و چک تعیین تکلیف شده است، گفت: پرسپولیس هیچ مشکلی تا امروز برای گرفتن مجوز حرفه‌ای ندارد و قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از ۸ خرداد اسامی تیم‌ها و بررسی مدارک را اعلام کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)