مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: با قضاوت این داوران با سیل تخلفات مواجه شدیم و حتی حرف‌های رئیس کمیته داوران شائبه برانگیز است.

رضا درویش دوشنبه شب در گفت وگوی تلویزیونی، اظهار داشت: در بازی با ذوب آهن با وجود اینکه بازی را بردیم داور پنالتی ما را نگرفت، در بازی جام حذفی هر دو گلی که خوردیم خطا بود، در بازی پیکان هم تک به تک مسلم ما را آفساید گرفتند، هفته قبل هم مقابل فولاد پنالتی ما را نگرفتند و 10 دقیقه وقت اضافه را کم گرفتند. من بارها گفتم این بحث به بیراهه کشاندن است و اگر VAR هم بیاورند، باز هم تصمیم نهایی را باید داور بگیرد و برای ما سوت نمی‌زند و می آید می گوید از نظر من این خطا نیست.

وی افزود: داور ممکن است وی. ای. ار را ببیند اما بگوید از نظر من پنالتی نیست. آدم خواب را می شود بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده نمی شود بیدار کرد. چه علتی دارد که دوست ندارند پرسپولیس حاصل زحمات خود را ببینند. به نظر شما حرف مسئول داوران سنجیده است که بگوید ما از این به بعد داوران خوب را برای قضاوت در زمین می‌گذاریم چرا تا الان نگذاشتند. اگر داور خوب می خواهید بگذارید چرا تا امروز نگذاشتید.

مدیر باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: رئیس کمیته داوران گفته حالا یک پنالتی ترابی درست بود که نگرفتند. به نظر شما این حرف سنجیده است؟ یک پنالتی سه امتیاز برای پرسپولیس بوده است ما با همین سه امتیاز صدر جدول را از دست دادیم یا در بازی قبلی با فولاد می توانستیم جلوی شکست را بگیریم. ما با رقیب مان به خاطر تفاضل گل اختلاف داریم و تاثیر یک پنالتی برای ما سه امتیاز است. این چه طرز حرف زدن است. رئیس کمیته داوران عنوان می‌کند اشتباه داوری داشتیم چون داوران لباس نداشتند و رایگان قضاوت می‌کنند. اگر پنالتی ما را نگیرند لباس داوران تامین می‌شود؟ چه ربطی دارد که حق پرسپولیس را ندهند چون پول ندارند؟

وی گفت: 10 دقیقه وقت اضافه ای که برای ما نگرفتند می توانست حاصل متفاوتی برای ما داشته باشد. وقتی ما با این سیل تخلف‌ها مواجه می شویم این صحبت‌های رئیس کمیته داوران شائبه برانگیز است. می گویند داور را محروم می کنیم، محروم شدن داور چه فایده ای برای ما دارد؟ برای ما امتیاز می شود؟ انقدر به بیراهه نروید چون گفته اند 10 ماه طول می کشد به امسال که نمی رسد و به شروع فصل بعد هم نمی رسد. می‌دانم VAR هم نمی‌آورید. گیر ما VAR نیست اگر داوری نخواهد حق ما را بدهد چطور می توانیم حقمان را بگیریم. بیایید آمار بگیرید اشتباهاتی که شده چقدر به حق تیم ما اجحاف شده است و عملا همه زحماتی که ما می کشیم اگر قرار نباشد حق ما را ندهند در هیچ دادگاهی نمی توانیم حقمان را بگیریم پس ما و کادرفنی در کسب نتایج موثر نیستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)