مرجع خبری پرسپولیس : جلسه هفتگي كادر فني تيم فوتبال پرسپوليس با سرپرست باشگاه، عصر امروز در سالن همايش هتل شايگان كيش برگزار شد.

 

محمد رسايي مشاور اجرايي باشگاه پرسپوليس درباره جزئيات اين جلسه گفت: در ابتداي جلسه آقاي كاشاني در رابطه با اردوي كيش گزارشي را از آقاي دايي و خوردبين دريافت كرد كه به زعم آنها تا به امروز اردوي كيش مشكل خاصي از بابت اقامت و شرايط تمرينات نداشته است و از كليه فعاليت‌هاي اردويي اظهار رضايت كردند.

 

رسايي افزود: قرار شد آيين نامه كميته انضباطي به تعداد بازيكنان تكثير و در اختيار آنها قرار داده شود تا نحوه نظارت بر عملكرد آنها در تمرينات و مسابقات، تشويق ها و تنبيه ها مدون شده و بازيكنان از كليه مفاد آن اطلاعات كامل داشته باشند.

 

 

مشاور اجرايي باشگاه پرسپوليس در مورد مباحث مربوط به تيم هاي پايه اضافه كرد: آقاي حسين عبدي در مورد تيم هاي پايه گزارش مفصلي را ارائه دادند و با نظر ايشان مقرر شد كه راهبردي براي تيم هاي پايه به صورت كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت براي سه ماه، يك سال و سه سال آينده طراحي شود.

 

راه اندازي مجدد تيم ب پرسپوليس از ديگر مباحثي بود كه رسايي به آن اشاره كرد: بازيكناني كه شرايط حضور در تيم اصلي را نداشته باشند از جمله بازيكنان مصدوم مي توانند به تيم ب بروند و بعد از كسب شرايط مناسب دوباره به تيم اصلي بازگردند.

 

بحث و بررسي در مورد تغييرات جديد برنامه ديدارهاي ليگ برتر كه از سوي سازمان ليگ اعلام شده و تغييرات در برنامه تمرينات از ديگر موارد اين جلسه امروز بود.

 

ادامه روند آماده‌سازي ورزشگاه درفشي فر و تاكيد بر رفع مشكلات و نواقص آن و همچنين اختصاص يك اطاق به علي دايي سرمربي پرسپوليس و اطاق ديگري براي حسين عبدي مدير تيم هاي پايه در محل باشگاه پرسپوليس ار ديگر مصوبات اين جلسه بود.

 

در اين جلسه حبيب كاشاني، علي دايي، محمود خوردبين، حسين عبدي و محمد رسايي حضور داشتند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)