مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتبال پرسپوليس امروز با وجود مشکلات فراوان تمرينات خود را پيگيري كرد.

به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس، تمرين تيم فوتبال پرسپوليس بعدازظهر امروز از ساعت 18 با حواشي زيادي برگزار شد. در ابتداي تمرين مسئولان ورزشگاه خيريه عمل از حضور بازيكنان و كادر فني پرسپوليس در ورزشگاه جلوگيري كردند كه باعث به وجود آمدن درگيري كوچكي شدند اما با پادرمياني مسئولان باشگاه اين مشكل پس از 15 دقيقه حل شد.


كرانيكار براي اولين بار با لباس ورزشي در تمرين پرسپوليس شركت كرد و با نظارت مستقيم تمرينات را انجام داد. او ابتدا به دنبال رختكن براي تعويض لباسش بود و با توجه به اينكه رختكن‌هاي اين مجوعه خراب بودند دقايقي سردرگم بود.

در ابتداي تمرين كرانيكار به مدت 15 دقيقه با بازيكنان گفت‌وگو كرد.

 عباس انصاري‌فرد در بدو ورودش به موسسه خيريه عمل با حدود 200 تماشاگري كه در محل تمرين بودند، گفت‌وگو كرد. وي به هواداران گفت: كريمي از ما 500 ميليون تومان مي‌خواهد. درخواست هاي كريمي كه براي ما ارسال شده است را به زودي در رسانه هاي گروهي منتشر مي كنم.
برخي تماشاگران پس از صحبت هاي انصاري فرد از احتمال اندك پرسپوليسي شدن كريمي صحبت مي كردند. آنها اعتقاد داشتند با اين شرايط كريمي از پرسپوليس مي رود.

محسن خليلي، تياگو و وسلي برزيليا براي اولين بار در تمرين امروز حضور پيدا كردند كه مورد استقبال هواداران قرار گرفتند.
 
* ابراهيم تقي‌پور مدافع فصل گذشته استقلال و اين فصل صباي قم در تمرين امروز حضور پيدا كرد. البته اين بازيكن با پرسپوليسي‌ها تمرين نكرد.

* كرانيكار تاكيد زيادي بر پرسينك و حفظ توپ در محوطه جريمه داشت. او دقايقي به تمرين پرداخت.

* محسن خليلي، اشپييم آرفي، ‌محمد پروين و عليرضا محمد اختصاصي تمرين كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)