مرجع خبری پرسپولیس : هیأت شش نفره اعزامی کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح امروز (سه شنبه) به سرپرستی آقای سوزوکی در باشگاه پرسپولیس حضور یافته و با حبیب کاشانی و سایر مدیران باشگاه ملاقات و دیدار نمودند. به دلیل برگزاری این جلسه در امروز ، مسئولان پرسپولیس یکشنبه سفر خود به اصفهان را کنسل کرده بودند.

 

به گزارش مرجع خبری و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس در ابتدای جلسه  حبیب کاشانی ضمن خوشامدگویی به هیأت AFC مواردی را در خصوص فعالیت های باشگاه و آکادمی جدید فوتبال و پیشرفت های انجام شده در تکمیل استادیوم درفشی فر را بیان نمود.

 

سوزوکی نیز خرسندی خود را از اینکه از باشگاه پرسپولیس به عنوان اولین باشگاه ایرانی بازدید می کند، اعلام و افزود: به دلیل اینکه تیم پیروزی (پرسپولیس) پرطرفدارترین تیم ایران است و متاسفانه در لیگ قهرمانان آسیا از گردونه مسابقات حذف شده است، اظهار ناخوشنودی کرد و گفت: امیدوارم تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ ایران و جام حذفی موفق و جواز حضور در مسابقات سال آینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب نماید.

 

سپس هر یک از مسئولین هیأت اعزامی AFC جلسات مفصلی با مدیران بخش های مربوطه باشگاه برگزار کردند و توضیحات کاملی از سوی آقایان محمد رسایی، منصور بیک محمدلو، علی اصغر مأنوسی فر، مصطفی شکری و علی اکبر عاشوری ارائه گردید.

 

هیأت اعزامی AFC پس از آن عازم بازدید از آکادمی فوتبال پرسپولیس واقع در ورزشگاه امام رضا (ع) و سپس عازم ورزشگاه درفشی فر محل تمرینات تیم بزرگسالان پرسپولیس گردیدند.

 

هیأت اعزامی ضمن بازدید از بخش روابط عمومی و سایت باشگاه، نکات لازم را بیان و کیفیت اطلاع رسانی به روز باشگاه را مورد تمجید قرار دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)