پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس امروز به دلیل سرماخودرگی در تمرین حضور نداشت.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16 در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد. در این تمرین مارکار آقاجانیان، دن گاسپار و میکو مربی بدنساز تیم ملی حضور داشتند و و عملکرد شاگردان دایی را زیر نظر گرفتند.

* دروازه‌بانان پرسپولیس طبق معمول روزهای گذشته زودتر از سایر بازیکنان داخل زمین آمدند و به تنیس فوتبال مشغول شدند. در یک صحنه امیر عابدزاده که قصد کنترل توپ را داشت ضربه‌اش به بیرون ورزشگاه رفت که این مسئله باعث شد علیرضا حقیقی برای او دست بزند.

* مارکو سپانوویچ هافبک صربستانی پرسپولیس که چند در تمرین گذشته غایب بود، امروز کنار دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت.

* محمد عباس‌زاده و فرشاد قاسمی دو بازیکن پرسپولیس بودند که به علت مصدومیت همراه سایرین تمرین نکردند. در کنار این دو مهرداد پولادی امروز در تمرین حضور نداشت. همچنین پیام صادقیان به علت سرماخوردگی شدید با اجازه کادر فنی تمرین نکرد.

*‌علی دایی همزمان با شروع تمرین در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد اما با 10 دقیقه تاخیر در محل تمرین حضور یافت. سرمربی پرسپولیس چیدن موانع نیز برعهده گرفت.

* طبق اعلام مسئولان پرسپولیس تمرین فردا و پس‌فردای این تیم پشت درهای بسته برگزار می‌شود و سرخ‌پوشان پس از تمرین روز پنجشنبه تهران را به مقصد قم ترک می‌کنند.

* حدود 50 هوادار تمرین امروز را از نزدیک تماشا کردند.

* در بین آیتم‌های تمرینی کریم باقری و علیرضا حقیقی دقایقی به پاسکاری مشغول شدند.

* علیرضا حقیقی دروازه‌بان پرسپولیس در اواسط تمرین گل چیپ زیبایی به نیلسون زد.

* کادر پزشکی پرسپولیس دقایقی با دایی به گفت‌وگو پرداخت. همچنین یکسری داروی جدید برای کادر پزشکی پرسپولیس مهیا شد.

* در بین یکی از آیتم‌های تمرین امروز قاسم دهنوی و یونس شاکری دچار مصدومیت شدند که البته مشکل‌شان جدی نبود و پس از چند دقیقه به تمرین بازگشتند.

* شاگردان دایی امروز به دویدن و استارت‌های سرعتی پرداختند و پس از آن پاسکاری دو به دو در دستور کار آنها بود. بعد از این سرخ‌پوشان در دو گروه به پاسکاری تحت فشار مشغول شدند.

* در قسمت بعدی تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا در دو گروه و در نیمه زمین و سپس در سه گروه حمله به دفاع تحت فشار را تمرین کردند.

*‌ علی دایی بارها با فریادهای خودش بازیکنان را تشویق کرد و به آنها تذکر داد.

* دایی به محض اینکه اعضای کادر فنی تیم ملی را در درفشی‌فر دید به سمت آنها رفت و با آنها به خوش و بش پرداخت.

* کریم باقری مربی پرسپولیس امروز در اکثر آیتم‌های تمرین حاضر بود و پا به پای سرخ‌پوشان تمرین کرد. فرزند او هم که 13-14 ساله است در آخر تمرین به تمرین شوتزنی پرداخت. شوت‌های پسر باقری یادآور ضربات کریم باقری بود و حاضران در این مورد با هم صحبت می‌کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)