پرسپولیس نیوز : اولین تمرین پرسپولیس پس از شکست مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست این تیم مقابل استقلال خوزستان امروز در حالی در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که پیش از شروع تمرین به دلیل حضور اتوبوس سیار انتقال خون ، تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در این واحد سیار جمع شده و عده‌ای هواداران پرسپولیس هم خون‌های خودشان را اهداء کردند.

این در حالی است که در حرکتی نمادین، مهدی طارمی و محسن بنگر دو بازیکن پرسپولیس با وجود اینکه امروز تمرین داشتند اما خون‌ خود را اهداء کردند.

* برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از تمرین امروز حدود 30 دقیقه در نشست خبری با خبرنگاران شرکت کرد و به سوالات آنها پاسخ داد.

* تمرین در ساعت 18 با سوت برانکو آغاز شد و سرخپوشان زیر نظر پانادیچ بدن‌هایشان را با انجام حرکات کششی و نرمشی گرم کردند.

* 3 دروازه‌بان پرسپولیس از همان ابتدای تمرین زیر نظر مربی دروازه‌بانان به گوشه‌ای از زمین رفته و تمرینات خودشان را انجام دادند.

* سوشا مکانی که در تمرین امروز نشان داد آسیب‌دیدگی‌اش به صورت کامل برطرف شده در صحنه‌ای با قاسم عبدالصمدی یکی از زحمت‌کشان گروه تدارکات پرسپولیس به شوخی، کشتی گرفت.

* تی‌هومیر مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز این تیم غایب بود و پانادیچ وظیفه گرم کردن بازیکنان را بر عهده داشت.

* از سوی کانون هواداران تیم فوتبال پرسپولیس هدایایی به خبرنگاران حاضر در تمرین به مناسبت روز خبرنگار داده شد.

* مصطفی قنبرپور مربی تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی به صورت اختصاصی با محسن بنگر صحبت کرد.

* حدود 100 تماشاگر امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند و در سکوت کامل تمرین سرخپوشان را تماشا کردند.

* بازیکنان پرسپولیس امروز تاکتیک‌های متنوعی را تمرین کردند، یکی از تمرینات سرخپوشان سانتر از جناحین و زدن ضربه به سوی دروازه بود.

* مهرداد کفشگری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل مصدومیت بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان را از دست داده بود در محل تمرین حاضر شد و به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت. البته این بازیکن در زمان تمرین کردن تنها نبود چرا که کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس هم کفشگری را در زمان دویدن دور زمین همراهی کرد و این دو با هم می‌دویدند.

* بخش اصلی و تاکتیکی تمرین امروز بازیکنان دو قسمت شدن مدافعان و مهاجمان بود به طوری که در قسمتی از زمین مدافعان پرسپولیس زیر نظر پانادیچ، کریم باقری و مصطفی قنبرپور تمرین می‌کردند و در قسمتی دیگر برانکو شخصاً عملکرد مهاجمان را زیر نظر داشت. در این قسمت مدافعان زیر نظر پانادیچ به رعایت خط آفساید و همچنین دفع توپ تلاش می‌کردند و از طرف دیگر مهاجمان پرسپولیس هم در قسمت دیگر از زمین با عبور از مدافعان فرضی سعی در به ثمر رساندن گل داشتند.

* مدیر جدیدی برای مجموعه ورزشی درفشی‌فر انتخاب شده و این فرد امروز در درفشی‌فر به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

* ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات سنگین و سختی برای 3 دروازه‌بان پرسپولیس در نظر گرفته بود که این تمرینات سنگین باعث شد 3 دروازه‌بان پرسپولیس فشار زیادی را تحمل کنند.

* با وجود اینکه سوشا مکانی و هادی نوروزی به دلیل محرومیت در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان حضور ندارند اما این دو بازیکن با انگیزه زیادی در تمرین امروز حاضر شدند.

* فوتبال درون تیمی بخش پایانی تمرین پرسپولیس بود.

*رضا نور محمدی زمانی که قرار بود بازی درون تیمی شروع شود از زمین بیرون رفت و داخل رختکن رفت.

*کریم باقری مربی پرسپولیس با پوشیدن کاور به جای وی بازی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)