پرسپولیس نیوز : تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ظهر امروز پس از یک روز استراحت برگزار شد.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از استراحت روز گذشته از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.

در این تمرین ابتدا بازیکنان بدن‌های خود را گرم کردند و سپس زیر نظر محمد دایی به کار با توپ پرداختند. در مرحله بعدی نیز علی دایی خودش وارد میدان شد و با طراحی تمرینات مانند حفظ توپ و پرسینگ و فوتبال با چهار دروازه کوچک تمرینات را ادامه داد.

بهزاد غلامپور اختصاصی با دروازه‌بان‌ها به تمرین ویژه پرداخت.

* در تمرین امروز از بازیکن صربی که روز پنجشنبه به تمرین پرسپولیسی‌ها آمده بود اما با قرمزپوشان به توافق نرسیده بود، خبری بود.

* سعید شیرینی و برخی از اعضای باشگاه پرسپولیس بعد از ظهر امروز به دیدار مهرداد پولادی در بیمارستان دی رفتند.

*‌در هنگام حفظ توپ و پرسینگ رضا حقیقی سه تکل خشن بر روی پای بازیکنان رفت که همین موضوع باعث شد دایی به او تذکر بدهد که مراقب خودش و بازیکنان باشد. دایی همچنین در ابتدای تمرین از بازیکنان خواست تا دیدار با تراکتورسازی را فراموش کنند.

* کریم باقری نیز در تمرین امروز حضور فعالی داشت، شوخی‌ها و بگو بخند او با بازیکنان در نوع خود جالب بود.

* آمادگی بالای علیرضا حقیقی نیز در تمرین امروز جالب بود. او بارها توسط غلامپور مورد تشویق قرار گرفت.

* تمرین امروز پرسپولیس ساعت 19:50 به پایان رسید. این در شرایطی بود که بازیکنان در هنگام سرد کردن پراکنده بودند و همین موضوع باعث ناراحتی دایی شد. او به بازیکنان گفت همه باید کنار همدیگر در صف‌های یک‌دست باشند چون با پراکندگی و نامنظمی به مشکل برمی‌خورند.

* در انتهای تمرین دایی 10 توپ را پشت محوطه 18 قدم یک دروازه کاشت و به علیرضا حقیقی شوت زد. این در شرایطی بود که کُری بین دروازه‌بان پرسپولیس و دایی تا حدی بالا گرفته بود که علیرضا حقیقی پس از یک شیرجه بلند کمی مانده بود در یک صحنه به تیر دروازه برخورد کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)