پرسپولیس نیوز: برانکو ایوانکوویچ در جلسه امروز با کاشانی و طاهری به خاطر رفتارهای سرخپوشان مورد سوال قرار گرفت.
 
برانکو ایوانکوویچ امروز در نشستی با حضور جعفر کاشانی و علی اکبر طاهری شرکت کرد. حضور این نفرات دو احتمال را مطرح می کند. یکی اینکه جلسه بار فنی داشته است و احتمال جدی تر اینکه جلسه بیشتر به مسائل انضباطی و حاشیه ای مربوط می شد. 
 
پیگیری ها نشان می دهد حالت دوم روی داده است و امروز مسئولان پرسپولیس با ایوانکوویچ درباره افزایش مسائل حاشیه ای در تیم صحبت کرده اند.
 
در همین ارتباط شنیدیم برانکو ایوانکوویچ به نوعی به خاطر رفتار بازیکنانش مواخذه شد. به این جهت که باید در راستای اجرای اصول حرفه ای روی آنها کنترل بیشتری داشته و مانع از بعضی اتفاقات مانند اعتراض های آنچنانی سوشا مکانی در بازی با ملوان شود.
 
رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس در این جلسه از ایوانکوویچ خواستند بازیکنان را نسبت به رفتارهایی که دارند و تبعات آن توجیه کنند. در مقابل سرمربی پرسپولیس در اکثر موارد به دفاع از عملکرد شاگردان خود پرداخت. 
 
وی در یک مورد به عنوان نمونه اعلام کرد رفتار هیجانی بازیکنانش روی نیمکت پس از هجمه ای بود که از سوی نیمکت نشینان ملوان روی داد. برانکو همچنین اشتباهات ادامه دار داوران را عاملی در جهت تحریک بازیکنانش خواند. با این وجود جعفر کاشانی بر این باور بود که بازیکنان حرفه ای باید بتوانند قبل از اینکه به خود و تیم آسیب برسانند این احساسات را کنترل کنند و مسئولان باشگاه و تیم هم باید در این مسیر به آنها کمک کنند. در جریان همین صحبت ها این مساله هم مطرح شد که بخشی از این مسئولیت را محمود خوردبین به عنوان سرپرست تیم باید به عهده بگیرد و با ابزارهای گوناگون باید تلاش کند از حاشیه ها روی نیمکت و در جریان بازی ها کاسته و بازیکنان را وادار به کنترل بیشتر رفتار خود کند.
 
گفته می شود در جریان این جلسه برانکو ایوانکوویچ هم با تذکر این نکته که بازیکنان همچنان مشکلات مالی داشته و مطالبات معوقه زیادی دارند از باشگاه خواست برای حفظ آرامش و تمرکز تیم هرچه سریعتر برای حل مشکلات مالی چاره ای اندیشیده شود. سرپرست باشگاه پرسپولیس هم در این ارتباط قولهایی به سرمربی سرخپوشان داد.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)