همیشه پای یک بوقچی در میان است / پادرمیانی عبدی بی نتیجه ماند

مرجع خبری پرسپولیس : وقتی دایی بحث محرومیت نورمحمدی را وسط کشید محمد رسایی ناگهان وارد بحث شد اما حبیب کاشانی او را وادار به سکوت کرد تا خودش جواب صحبت های دایی را بدهد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ روزنامه «پیروزی» در شماره امروز خود به واکاوی حقایقی که در جلسه نیمه تمام کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گذشت پرداخته است.

 

براساس این گزارش علی دایی بر خلاف روایتی که در بسیاری از خبرگزاری ها عنوان شده نه تنها با چهره برافروخته وارد باشگاه نشده بلکه با خونسردی کامل و بی اعتنایی وارد اتاق کاری حبیب کاشانی می شود.

در ابتدای جلسه بحث اخراج شیث رضایی پیش می آید و علی دایی گلایه هایش را مطرح می کند. حبیب کاشانی می گوید باشگاه نظر دایی را برآورده کرده اما سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد در عمل کارهایی انجام شده که مخالف تصمیم او بوده است.

 

علی دایی بحث بوقچی ها را پیش می کشد که با واکنش تند کاشانی مواجه می شود. سرپرست موقت پرسپولیس می گوید وضعیت لیدرها ساماندهی شده و آن ها دیگر جایی در ساختمان باشگاه ندارند اما دایی از نفوذ عجیب بوقچی ها در تصمیمات مهم باشگاه گلایه می کند. دایی می گوید باشگاه به روال سابق ادامه می دهد و حتی برای ورود لیدر ضاربش به کمیته انضباطی و ورزشگاه واسطه شده است.

 

در این لحظات صدای دایی بالا رفته و سرمربی پرسپولیس حرف هایش را صریح و بی پرده مطرح می کند. دایی از عدم پرداخت پاداش ها بخصوص پیش از بازی با الوحده و پرداخت نشدن پول توجیبی برای سفرهای خارجی گله مند است.

 

لحظاتی بعد بحث انتخاب سرمربی جدید و حضور برخی بازیکنان در پرسپولیس مطرح می شود که دایی اعتقاد دارد این حواشی تمرکز را از او و تیمش گرفته اما باشگاه واکنشی نشان نمی دهد. کاشانی می گوید باشگاه با هیچکس مذاکره نکرده و دلال ها کارشان را همیشه انجام می دهند. دایی اما قانع نمی شود و سکوت کاشانی را نشانه ای از صحت این خبرها می داند.

 

حبیب کاشانی هم کم کم گلایه هایش را می گوید. این که دایی پس از بازی جنجالی پرسپولیس و استیل آذین در خصوص هدایتی صحبت کرده و از او تعریف کرده است. دایی اما بحث عیادت کاشانی از هدایتی را پیش می کشد. او معتقد است در مصاحبه اش تنها هدایتی را فردی عنوان کرده که از جیب برای فوتبال هزینه می کند اما کاشانی پا را فراتر گذاشته و از او عیادت کرده است! پس صحبت های دایی نمی توانست مشکلی ایجاد کند.

 

بحث به محرومیت نورمحمدی می رسد و صدای دایی هم بالاتر رفته. محمد رسایی ناگهان وارد بحث می شود اما کاشانی او را وادار به سکوت می کند تا خودش پاسخ حرف های دایی را بدهد. کاشانی از دایی می خواهد از این مسائل گذشته و در خصوص بحث فنی بازی پرسپولیس – الوحده و پرسپولیس – سپاهان صحبت کند اما دایی با چهره ای برافروخته اتاق را ترک می کند. حسین عبدی سعی در پادرمیانی دارد اما دایی به سرعت از باشگاه پرسپولیس خارج می شود.

 

انتهای گزارش اختصاصی / استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)