مرجع خبری پرسپولیس : روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هم چون دو هفته گذشته مراسم ویژه ای را برای دیدار مقابل ملوان در هتل اوین ترتیب داده بود. هر چند به خاطر مجهز نبودن این هتل به سالن کنفرانس، کارمندان روابط عمومی به دردسر افتاده بودند و با اسباب کشی از طبقه اول، این بار برنامه خود را در طبقه چهارم هتل برگزار کردند.

پاداش ها پرداخت شد

پایان بخش مراسم روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در هتل اوین پرداخت پاداش بازیکنان و کادر فنی بود.

حبیب کاشانی که هفته گذشته وعده پاداش 600 هزار تومانی در صورت پیروزی برابر فولاد اهواز را داده بود، علی رغم تساوی در این بازی و به خاطر رضایت از عملکرد بازیکنان،200 هزار تومان پاداش به آن ها پرداخت کرد.

بادامکی،پروین و منصوری هم بودند

بعد از هفته ها، حسین بادامکی، محمد پروین و محمد منصوری نیز در ترکیب 18 نفره تیم قرار گرفتند و در اردوی هتل اوین حضور داشتند.

جمع خارجی ها جمع بود

از جمع چهار بازیکن پرسپولیس، سه نفر از آن ها در اردوی حضور داشتند، آرفی، هوار محمد و وسلی سه بازیکن خارجی بودند که در ترکیب 18 نفره قرار داشتند.

علیرضا محمد هم آمد

علیرضا محمد مدافع جوان پرسپولیس علی رغم آنکه در ترکیب 18 نفره نبود در هتل اوین حضور یافت و با بازیکنان و حبیب کاشانی دیدار کرد. محمد، دقایقی را با کاشانی گفتگو کرد و از تلاش و انگیزه های خود برای رسیدن به ترکیب اصلی سخن گفت.

پرسپولیسی ها کت و شلوار پوش می شوند

بازیکنان پرسپولیس قرار است از هفته آینده با کت و شلوار های یک دست به اردو رفته و در سفر ها حضور یابند. سفارش کت و شلوار بازیکنان و کادر فنی داده شده بود. امشب اطاق تدارکات محل اطاق پرو بازیکنان بود، بازیکنان در گروه های سه نفره به اطاق تدارکات می آمدند و پس از اندازه زدن به اطاق هایشان بر می گشتند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)