خبرگزاری پرسپولیس : عکس‌العمل بازیکنان تیم ملی، پس از شکست در ورزشگاه اسپورت سیتی بیروت کمی فاجعه آمیزتر از شکست شان بود.

 

 

پس از پایان بازی آنچه در زمین بازی بیش از هر چیز دیگری دیده شد، رفتارهای متناقض بازیکنان ایرانی بود. یک طرف علی کریمی سر محمد نوری فریاد می‌کشید و به خاطر بازی‌اش، از او انتقاد می‌کرد، آن طرف هم جواد نکونام دنبال تعویض پیراهن با بازیکنانی لبنانی بود. رابطه جادوگر پرسپولیسی‌ها با جواد نکونام هم که مدت‌هاست مثل سابق گرم نیست. شاید تعداد پاس‌های رد و بدل شده بین آنها در مسابقه، به خوبی این موضوع را ثابت کند.

کاپیتان تیم ملی و شماره 6 بی کیفیت این روزهای استقلال، آخر بازی، پیش از آنکه به خاطر ناراحتی از شکست بدون پیراهن روی زمین دراز بکشد، سرگرم تعویض پیراهنش با بازیکنان لبنان بود. او و محمد غلامی در شرایطی این کار را می‌کردند که تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه به بی تفاوتی آنها از این شکست معترض بودند.

لبنانی‌ها هم در زمین چمن بی کیفیت شان بالا و پایین می‌پریدند و ملی‌پوشان ایرانی دنبال گرفتن پیراهن یادگاری بودند! هر چند در این میان اتفاقی که برایشان افتاد از همه جالب‌تر بود. آنها پیراهنشان را در آوردند تا به بازیکنان لبنان بدهند اما وقتی نوبت گرفتن پیراهن لبنانی ها رسید، لبنانی ها از دادن پیراهن شان طفره رفتند و به نکونام و غلامی گفتند چون هوا گرم بوده و خیلی عرق کرده‌اند، پیراهنشان را به آنها نمی‌دهند!

چند متر آن طرف‌تر و کنار نیمکت ذخیره‌ها هم پژمان نوری که به خاطر عملکرد ضعیفش بین دو نیمه با احسان حاج صفی تعویض شده بود، تنها بازیکنی بود که با چشمانی اشک‌آلود به سمت رختکن می‌رفت.

اما آنچه بین تمام بازیکنان تیم ملی مشترک به نظر می‌رسید، بی‌علاقگی به صحبت با هم بود. آنها وقتی وارد میکسد زون خالی از خبرنگاران ایرانی شدند، به سرعت به رختکن رفتند تا هرچه سریعتر ورزشگاه را ترک کنند. آن هم در شرایطی که صدای خوشحالی و پایکوبی کرکننده لبنانی‌های حاضر در ورزشگاه، همه بیروت را پر کرده بود.

 

کار به جایی رسید که چند دقیقه بعد از تمام شدن بازی و تخلیه ورزشگاه، مدیران برگزاری مسابقه مراسم آتش بازی زیبایی را به مناسبت این برد تاریخی اجرا کردند. بعد از این اتفاقات، دیگر هیچ خبرنگاری با بازیکنان رو به رو نشد. درست مثل اتفاقی که قبل از بازی افتاد.

 

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)