مرجع خبری پرسپولیس : عادل فردوسی پور در آخرین برنامه 90 لیگ دهم به بررسی اتفاقات بازی فینال پرسپولیس و ملوان و اختلاف دایی و کاشانی پرداخت. در جریان این برنامه مشخص شد ادعای ملوانی ها در حمایت داور از پرسپولیس در جریان فینال جام حذفی صحت ندارد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در جریان بررسی داوری فینال جام حذفی مشخص شد در بازی رفت دو تیم که روز سه شنبه هفته گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار شد داور یک پنالتی به سود پرسپولیس را اعلام نکرده است.

 

هر چند منهای چشم پوشی از اعلام این پنالتی تمام تصمیمات فغانی از جمله اخراج دو بازیکن ملوان و اعلام دو ضربه پنالتی برای پرسپولیس تایید شد اما اعلام خطای پنالتی روی نوری می توانست مردم انزلی را از توهم توطئه و حمایت فدراسیون از پرسپولیسی ها رها کند.

همچنین پس از بررسی فیلم بازی برگشت فینال جام حذفی در ورزشگاه تختی انزلی به گواه کارشناس داوری برنامه 90؛ خطای شدید مهرداد اولادی بر روی مجتبی شیری در دقیقه 12 مسابقه که به مصدومیت و خروج اجباری مدافع پرسپولیس منجر شد ، خطای شدید و مستحق دریافت کارت قرمز مستقیم از هدایت ممبینی بود.

 

 

گفتنی است عدم اخراج اولادی موجب شد تا این بازیکن در هجدهمین دقیقه تک گل ملوان را در بازی برگشت به ثمر برساند! به این ترتیب ادعای سرمربی و هواداران ملوان در خصوص حمایت فدراسیون و سازمان تربیت بدنی از پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی نه تنها درست نبود بلکه ثابت شد پرسپولیس در فینال جام حذفی از داوری متضرر شده و پر افتخار ترین تیم ایران می توانست در صورت عدم اشتباهات سهوی در قضاوت داوران با اقتدار بیشتری جام قهرمانی را به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

 

انتهای گزارش اختصاصی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)