مرجع خبری پرسپولیس : در نهایت هم پسر بزرگتر آقا کریم چند ضربه پنالتی وارد دروازه پدرش کرد تا نشان دهد فوتبال در خون خانواده باقری در جریان است.

 

پسران آقا كريم
حضور دو پسر كريم باقري در محل تمرين به علاوه فرزند محمدرضا مولايي بدنساز تيم كه سه نفري كولاك كرده بودند، از نكات جالب توجه بود. فرزندان باقري كه به نظر مي‌رسد علاقه بسياري به فوتبال دارند به علاوه پسر مولايي كه با پيراهن كاكا در محل تمرين حاضر شده بود، حدود سه ساعت پشت دروازه جنوبي دنبال توپ دويدند و به نظر نمي‌رسيد خستگي بشناسند. در پايان كار نيز پسر بزرگ‌تر باقري و فرزند مولايي چند پنالتي به كاپيتان كريم زدند تا نمايش خود را تكميل كرده باشند.

 

ميهمان نام‌آشناي پرسپوليس
عصر پنج‌شنبه پرسپوليسي‌ها يك ميهمان نام‌آشنا داشتند؛ اسماعيل حلالي هافبك دهه 70 پرسپوليس كه دقيقا با همان قيافه و استيل بدني آمده بود تا مسابقه تيم سابقش را ببيند. حلالي كه به‌شدت از سوي كريم باقري، خوردبين و زرينه تحويل گرفته شد، خطاب به خوردبين گفت:

 

 

 

 «محمودخان شماره‌ات را به ما نمي‌دهي، اجازه ندادند ماشين‌ام را بياورم داخل.» حلالي بعد از خوش و بش با چند بازيكن پرسپوليس به طرف نيمكت رفت و در كنار دايي و بقيه اعضاي كادر فني، مسابقه پرسپوليس را تماشا كرد.

 

كاپيتان هنوز آماده نيست
كاپيتان كريم باقري هنوز آماده نيست. علي دايي به محمدرضا مولايي برنامه داده تا قبل از شروع بازي‌هاي ليگ برتر طي برنامه‌اي فشرده او را به مرز آمادگي برساند. كريم عصر پنج‌شنبه حدود 20 دقيقه با خوردبين و زرينه بازي را ديد، بعد روي نيمكت و كنار كادر فني بقيه نيمه اول بازي تداركاتي تيمش را تماشا كرد. با شروع نيمه دوم، باقري همراه با فشنگچي مشغول دويدن دور زمين شد و بعد از حدود 15 دقيقه دويدن، به مدت 15 دقيقه ديگر با مولايي تمرين‌هاي اختصاصي‌اش را انجام داد. نكته جالب اينجا بود كه در زمان دويدن، باقري به فشنگچي راه و رسم موفقيت را شرح مي‌داد.

 

ناراحتي حاج حبيب از برد كم گل
حبيب كاشاني در بين دو نيمه مسابقه تداركاتي به ورزشگاه شركت واحد رسيد و اولين سوالي كه از رسايي، معاونش پرسيد اين بود: «چند چندند؟» رسايي گفت «يك- هيچ» و اخم‌هاي كاشاني در هم رفت و با خنده، چيزي به معاونش گفت. البته حاج حبيب گفت: «خب ما 6-5 نفرمان را نداريم.» كاشاني در حين جلسات سرپايي با اعضاي كادر فني و بازيكنان گاهي هوس فوتبال بازي كردن پيدا مي‌كرد و در كنار فرزندان كريم باقري و محمدرضا مولايي پا به توپ مي‌شد. كاشاني تمام نيمه دوم نمايش منفعل تيمش را از روي نيمكت تماشا كرد و البته گاهي اوقات با دايي و ساير اعضا صحبت مي‌كرد.

 

سنگ تمام براي كاشاني، دايي و شيث
حدود 300-200 طرفدار پرسپوليس در محل حاضر شدند تا بازي تداركاتي تيم محبوب‌شان را تماشا كنند. در بين اين عده چند ليدر هم حضور داشتند كه با شعارهاي ويژه فضاي مسابقه را تحت تاثير قرار دادند. اين گروه براي دايي، كاشاني و شيث بيشتر مايه گذاشتند. ليدرها كاشاني را سرور سردبير يكي از روزنامه‌هاي ورزشي خطاب كردند و مثل دو سه ماه اخير عليه اين روزنامه شعار دادند. همچنين دايي دوباره سرور قطبي شد و خط دفاع تيم ملي بدون شيث رضايي به يك حفره بزرگ تشبيه شد. البته شعارهاي فوق از سوي عده كمي داده مي‌شد و فراگير نبود.

 

مازيار، پنالتي‌زن اول
با دميدن داور در سوت خود به نشانه پنالتي همه منتظر بودند تا ببينند چه كسي توپ را برمي‌دارد و به سمت نقطه پنالتي حركت مي‌كند. از آنجايي كه نيمي از تيم جوان بود و بقيه هم ادعايي در پنالتي‌زدن نداشتند، مازيار زارع توپ را برداشت و با وجود حركت صحيح دروازه‌بان، توپ را به گوشه سمت راست گلر حريف به تور دوخت تا برد تيمش را پررنگ‌تر كند. مازيار كه بعد از گل كردن پنالتي با دروازه‌بان حريف دست داد، احتمالا مثل دو سال پيش پنالتي‌زن اول پرسپوليس مي‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)