مرجع خبری پرسپولیس : حسين هدايتي و نژادفلاح، اعضاي هيات مديره تيم فوتبال پرسپوليس يك ساعت قبل از شروع مسابقه تيمشان با پاس همدان در حالي كه مي خواستند وارد ورزشگاه قدس همدان با مشكلاتي روبرو شدند كه با تلاش‌هاي فراوان و پا در مياني مسؤلان اين مشكل بعد از 20 دقيقه معطلي حل شده و آنها به همراه عباس انصاري فرد، مدير عامل باشگاه در جايگاه مستقر شدند.

*تعداد زيادي از عكاسان و خبرنگاران براي پوشش بازي تيم‌هاي پاس همدان با پرسپوليس از تهران به همدان سفر كرده‌اند و اين ديدار حساس را در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي ايران پوشش مي دهند.

در حالي كه از ساعت 2 بعدازظهر ورزشگاه قدس همدان پر شده پشت درب‌هاي اين ورزشگاه بليت‌هاي جايگاه تا 20 هزار تومان خريد و فروش مي‌شود. قيمت بليت هزار تومان است.

*تماشاگران حاضر در ورزشگاه به تشويق تيم پاس مشغول بوده و جو ورزشگاه به نفع اين تيم است. در حال حاضر حدود هزار تماشاگر پرسپوليسي و 5 هزار هوادار پاسي در ورزشگاه حضور دارند.

*يك بنر بزرگ با عكس منصور پورحيدري از طرف كانون هواداران باشگاه پاس در ورزشگاه نصب شده كه در آن انتصاب پورحيدري به عنوان سرپرست تيم ملي تبريك گفته شده است. حضور پورحيدري روي نيمكت پاس براي عكاسان و خبرنگاران و هواداران قابل توجه است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)