پرسپولیس نیوز : در حالیکه روز چهارشنبه،قائم مقام  ومدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با ستارگان میلان عازم ایتالیا شدند،مدیر پیشکسوتان باشگاه میلان در خارج از این کشور به سر می برد.

فرانکو باره سی روز سه شنبه به همراه پائولو مالدینی عازم مکزیک شدند تا در مراسم سالیانه "تالار افتخارات"در شهر پاچوکا مکزیک حاضر شوند.

ریاست افتخاری این مراسم برعهده سپ بلاتر رییس فیفا است و ستارگان زیادی از سرتاسر جهان؛هر سال به مکزیک می روند تا در این همایش شرکت کنند.

 ستاره های سابق فوتبال جهان نظیر:مارکو فان باستن،امیلیانو بوتراگوئنو،دینو زوف،لوتار ماتیوس و هوگو سانچز هم از دیگر حاضران در این مراسم هستند.

فرانکو بارسی،پائولو مالدینی و ژرژ وه آ،کاندیداهای عنوان سال 2003 این همایش هستند که در حال حاضر در مکزیک به سر می برند.

بارسی که مدیر پیشکسوتان باشگاه میلان است،سال گذشته به دعوت باشگاه پرسپولیس به تهران آمد و دربی پایتخت را تماشا کرد.

پس از آن بحث همکاری میان دو باشگاه مطرح شد و به دنبال آن بازی ستارگان تاریخ دو باشگاه در دستور کار قرار گرفت.

قائم مقام و مدیر روابط بین الملل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس روز چهارشنبه برای عقد قرارداد با تیم ستارگان آث میلان میلان عازم ایتالیا شدند.

طبق برنامه ریزی و توافقات انجام شده قرار است دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس روز هفتم آذرماه در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی برگزار شود . تیم ستارگان میلان چهارشنبه ششم آذرماه به تهران سفر خواهد کرد و بامداد روز شنبه نهم آذر به میلان بازمی گردند.

با این وجود باید دید در غیاب مدیر پیشکسوتان باشگاه میلان و فردی که رابط اصلی میان دو باشگاه بود چه اتفاقی در زمان حضور نمایندگان پرسپولیس در ایتالیا خواهد افتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)