پرسپولیس نیوز : اعضای تیم فوتبال پرسپولیس مصمم هستند در ششمین بازی خود برابر باشگاه های ازبکستانی، طلسم را شکسته و به اولین پیروزی برابر ازبکها دست پیدا کنند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس ، تیم فوتبال پرسپولیس تا کنون پنج بار برابر نمایندگان فوتبال ازبکستان قرار گرفته که حاصل آن سه شکست و دو مساوی بوده است.

حال سرخپوشان اعم از بازیکنان و کادر فنی امید ویژه ای به بازی ششم بسته اند. اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که هفته گذشته لخویا را شکست دادند تا ششمین پیروزی آسیایی برابر نمایندگان قطری را به کارنامه تیم اضافه کنند . حال پس از آن بازی در خور تحسین که سرخپوشان را به صدر جدول گروه A بازیها قرار دارند در ششمین مصاف باشگاه های ازبکستانی ،موفق به رقم زدن پیروزی اول شوند.

محسن بنگر نیز که در میان هواداران به بنگر آسیایی شهره است ، امیدوار است در کنار انجام وظایف دفاعی خود،ششمین گل آسیایی خود را به ثمر برساند. گفتنی است، بنیاد کار در روز اول بازیها در عربستان برابر النصر عربستان به میدان رفت و این تیم را در خانه اش متوقف کرد که نتیجه خوبی برای آنها به حساب می آید.

اما باید دید سرخپوشان با انگیزه ای که برای شاد کردن دل هواداران و جبران بازیهای گذشته دارند چه خواهند کرد. تقارن این اعداد هم در نوع خود جالب توجه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)