پرسپولیس نیوز: رئیس سازمان لیگ در مشهد گفت: در صورت توافق دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی این دو تیم روز پنج شنبه به جای جمعه برگزار می‌شود.
مهدی تاج صبح امروز در نشست خبری در محل هتل پردیسان مشهد مقدس اظهار داشت: در صورت توافق دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی این دو تیم روز پنج شنبه به جای جمعه برگزار می‌شود.
 
رئیس سازمان لیگ بیان کرد: جشن قهرمانی نیز در دو شهر اصفهان و تبریز پیش بینی شده است. هر ساله شاهد رشد و پیشرفت در برگزاری مراسم روز پایانی لیگ و جشن قهرمانی هستیم و این بهترین اتفاق در فوتبال کشور است.
 
وی عنوان کرد: ارائه یک برنامه یک ساله برای فوتبال و لیگ برتر کاری بسیار سخت است اما امسال شاهد بودیم که سازمان لیگ این برنامه ریزی را انجام داد و با کمترین تغییرات توانستیم مسابقات را برگزار کنیم.
 
تاج افزود: نخستین تبریک من بابت رشد لیگ یک و دو است، صعود سیاه جامگان باید برای همه تیم‌هایی که سهمیه می‌خرند الگو باشد، سیاه جامگان بدهی ندارد و از این نظر مشکلی برای حضور آنها در لیگ برتر نیست.
 
وی بیان کرد: برای درآمدزایی فوتبال تلاش زیادی کردیم اما به هر جهت مشکلاتی داریم و باید درآمدزایی را یاد بگیریم.
 
رئیس سازمان لیگ با اشاره به اینکه سیاه جامگان منابعی را برای خود تامین کرده گفت: سازمان لیگ مبالغی را برای تیم‌ها در نظر گرفته که باید برای ضمانت حضور در لیگ برتر، لیگ یک و دو به سازمان لیگ بدهند اما این عددها هنوز قطعی نشده است.
 
تاج خاطرنشان کرد: سال گذشته ما مشکلاتی را برای برگزاری لیگ در مشهد داشتیم و امید است تا با پیگیری آقای برادران و اداره کل ورزش و جوانان استان این مشکلات برطرف شود.
 
وی با اشاره به وضعیت حق پخش تلویزیونی تاکید کرد: برای ما احترام به قوانین بالادستی واجب است و تاکنون نیز هیچ پولی برای سازمان لیگ و فدراسیون برای حق پخش تلویزیونی واصل نشده است. از شورای تامین نامه‌ای دریافت شد که دوربین‌ها را به ورزشگاه راه بدهیم و ما نیز آنها را به ورزشگاه راه دادیم.
 
تاج خاطرنشان کرد: هم اکنون در سازمان لیگ یک کارگروه را برای پیگیری مطالبات سازمان لیگ و فدراسیون به وجود آورده‌ایم.
 
وی با اشاره به وضعیت تیم فولادنوین که سهیمه لیگ برتر را کسب کرده اما به دلیل حضور فولاد، تیم اول این باشگاه در لیگ نمی‌تواند در مسابقات لیگ حاضر شود، گفت: فولاد نوین لیگ برتری است اما طبق قانون اگر برخی از اعضای هیئت مدیره و سهامداران باشگاه فولاد و چند شاخصه دیگر دو تیم در لیگ یکسان باشد، به یکی از آنها اجازه فعالیت داده نمی‌شود. به صورتی که هم اکنون تیم فولاد خوزستان و تیم فولادنوین با این مشکل روبه‌رو هستند.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)