پرسپولیس نیوز : به نظر می رسد علی دایی در دعوا با کریمی سیاست سکوت را انتخاب کرده است.

پس از آنکه علی کریمی ابتدا در مصاحبه با یک روزنامه ورزشی علیه اظهارات سرمربی پرسپولیس در برنامه نود(در خصوص کارشناسی داوری بازی های پرسپولیس) موضع گیری کرد و علی دایی پس از مسابقه پرسپولیس برابر مس در کنفرانس خبری حسابی جواب او را داد ماجرا با پاسخ های علی کریمی ادامه پیدا کرد.

 

او ابتدا با پیامک به هوادارانش وعده داد که منتظر مصاحبه طوفانی اش بعد از عید فطر باشند و پس از مسابقه تراکتورسازی برابر سپاهان بود که فرصت مناسبی دست داد تا او برابر دوربین های تلویزیونی حرف هایش را بزند.

 

این صحبت ها و البته صحبت های دایی در مسابقه هفته قبل این تیم یکی از سوژه های نود شب گذشته بود و به شکل موازی در این برنامه به نمایش گذاشته شد. اما جالب است علی دایی که در ادامه برنامه برای انتقاد از کیفیت توپ های لیگ برتر روی خط آمد پاسخی به این صحبت ها نداد و گویا اصلا قصد فکر کردن به آن را هم نداشته است چرا که در مدت 20 دقیقه ای که روی خط بود فقط درباره موضوع مطرح شده صحبت کرد،البته به روایت پرسپولیس نیوز.

 

پس از بازی های هفته چهارم بود که رویانیان مصاحبه ای با سایت باشگاه انجام داد و در آن از همه خواست صحبت هایی مطرح نکنند که دودش در چشم پرسپولیس برود. به نظر می رسد صحبت های رویانیان مورد پذیرش سرمربی پرسپولیس قرار گرفته و همان طور که در برنامه شب قبل نود از کنار این مسئله عبور کرد اگر در نشست های خبری قبل و بعد از بازی جمعه برابر ملوان هم از پاسخگویی به سوالات در این خصوص طفره رود ماجرا اجالتا فیصله پیدا می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)