باشگاه پرسپولیس دیروز با سه بازیکن به توافق رسید که در مورد نحوه قرارداد این بازیکنان و مبالغ توافقی حرف و حدیث های زیادی مطرح شده است.

به نقل از فارس، از روز گذشته که پرسپولیس به سه بازیکن قرارداد امضا کرده در مورد مبلغ قرارداد این بازیکنان و آپشن های آنها حرف و حدیث های زیادی مطرح شده است.

به عنوان نمونه گفته می شود که قرارداد عیسی آل کثیر با سرخپوشان نزدیک به ۷ میلیارد تومان برای دو سال است. همچنین در مورد حامد لک و سعید آقایی هم صحبت از بندهای ویژه در قرارداد است.

پیگیری ها گویای این است که در روند مذاکرات این سه نفر مسئولان مذاکره کننده مقابل خواسته های مالی بالای این نفرات ایستادگی کرده اند.

این طور که گفته می شود عیسی آل کثیر با قرارداد دو ساله به ترتیب با مبالغ دو میلیارد و دویست برای فصل جاری و دومیلیاردوپانصد میلیون تومان برای سال آینده قرارداد خود را امضا کرده است.

البته ظاهرا این بازیکن مدعی بوده از یکی از تیم های لیگ برتری مبلغ بیشتری پیشنهاد دارد اما پرسپولیس زیر بار این رقم نرفته است. همچنین درحالی که بازیکنان دیروز خواهان بند ویژه در قرارداد خود برای فسخ یک طرفه در صورت پرداخت نشدن مطالبات بودند چنین بندی در قرارداد سه بازیکن جدید سرخپوشان قرار نگرفته است و رغبتی و پیروانی که در این نشست حاضر بودند زیر بار گذاشتن این بند در قراردادها نشده اند.

این بند همان بند جنجالی هست که مهدی ترابی با استفاده از همان به خاطر ۴۰ میلیون باقی مانده از پولش فسخ یک طرفه کرد و برای بازگشت خود شرط مبلغ سنگینی از پرسپولیس کرده که برای این باشگاه قبول این رقم کار سختی است.

همچنین در قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس ظاهرا خبری از آپشن های ویژه مثل پاداش برای گل زدن در هر بازی یا کلین شیت وجود ندارد و فقط برای عیسی آل کثیر پاداش برای آقای گلی در نظر گرفته شده است.

در مورد پاداش قهرمانی هم برخلاف سنوات گذشته که مدیران آپشن ۱۰ درصد از قرارداد را لحاظ می کردند این بار مدیران پرسپولیس برای قراردادن پاداش در صورت قهرمانی مبالغی را در نظر گرفتند که برای هر بازیکن این مبلغ متفاوت است و خبری از پرداخت درصدی نخواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)