پرسپولیس نیوز : شورای آکادمی فوتبال پرسپولیس امروز به ریاست محمد رویانیان تشکیل جلسه داد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، بررسی ساختار جدید آکادمی فوتبال پرسپولیس و نحوه استقرار نظام هماهنگ آموزش برای اجرا در تمام تیم‌های پایه و مدارس فوتبال پرسپولیس تحت نظارت عالی آکادمی فوتبال پرسپولیس در دستور کار قرار گرفت.

در این نشست، ساختار جدید آکادمی فوتبال پرسپولیس و آخرین اصلاحات و اقدامات ضروری به منظور فعالیت جدی آکادمی فوتبال پرسپولیس بررسی شد و کلیه مباحث مطرح و روش و ماکت نهایی به تصویب اعضاء رسید تا با تکمیل مدارک، سند راهبردی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در حوزه فوتبال پایه و آکادمی فوتبال در آینده نزدیک ارائه شود.

در این نشست مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و رئیس آکادمی فوتبال بر تبیین و مهندسی نظام جامع و هماهنگ آموزش برای تمام حوزه‌ها و رده‌های سنی تاکید کرد. تعریف استانداردهای آموزشی در حوزه‌های گوناگون مانند نخبه‌یابی، استعدادیابی، آموزش فنی، اخلاق حرفه‌ای، رفتار اجتماعی و حتی آموزش مسائل حرفه‌ای مانند استانداردهای زندگی برای ورزشکاران، ارتباط با هواداران و رسانه‌ها و سایر موارد در رده‌های سنی مختلف پایه از جمله موضوعات مورد تاکید مدیریت باشگاه بود.

در نشست امروز شورای آکادمی فوتبال پرسپولیس همچنین مقرر شد، شورا در جلسات بعدی خود عملکرد مربیان تیم‌های پایه را بررسی کرده و برای ارتقاء سطح عملکرد تیم‌های پایه اقدامات لازم با نظر مدیریت صورت بگیرد.

مصوبه دیگر شورای آکادمی فوتبال پرسپولیس انتخاب رضا ریاضتی به عنوان مدیر روابط عمومی آکادمی فوتبال پرسپولیس بود که مقرر شد در هماهنگی با روابط عمومی باشگاه نسبت به انجام امور محوله فعالیت خود را آغاز کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)