پرسپولیس نیوز : محمد رویانیان، بهروز منتقمی، حمید استیلی و تعدادی از مدیران و معاونان پرسپولیس روز گذشته (شنبه) نشست ویژه چند ساعته‌ای را درباره برگزاری بازی ستاره‌های فوتبال پرسپولیس و میلان برگزار کردند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، پس از آنکه در پی رایزنی‌ها و مراودات محمد رویانیان با مدیران باشگاه میلان، فرانکو باره‌سی مدیر تیم پیشکسوتان میلان و دیگر نمایندگان باشگاه ایتالیایی در میلان و تهران بازی ستاره‌های پرسپولیس و میلان قطعی شد و با سفر قائم مقام باشگاه به ایتالیا قرارداد نهایی منعقد گردید.

جلسات مختلف برای انجام هماهنگی‌های مربوط به این بازی در حال برگزاری است. در این راستا پس از ملاقات دیروز محمد رویانیان با رئیس فدراسیون فوتبال، علی پروین و حمید استیلی، بعدازظهر دیروز (شنبه) با حضور قائم مقام باشگاه پرسپولیس، مدیر عامل شرکت پیشکسوتان و مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس و مدیر روابط بین‌الملل باشگاه جلسه‌ای به ریاست مدیر عامل برگزار شد.

در این نشست بهروز منتقمی که صبح روز شنبه از ایتالیا به تهران بازگشته بود، مطالب گوناگونی را درباره توافق‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های انجام شده با میلانی‌ها ارائه کرد که بر اساس آن درباره مسائل مختلف بحث و بررسی صورت گرفته و تصمیم‌هایی اخذ شد.

بنابر اعلام قائم مقام باشگاه پرسپولیس، در این نشست درباره تشکیل کمیته‌های مختلف برای برگزاری هر چه بهتر این بازی تصمیم‌گیری شد و هماهنگی‌های مختلفی صورت گرفت. البته این نشست‌ها با افراد مختلف و در گروه‌های کاری مختلف ادامه خواهد داشت تا میزیانی شایسته‌ای داشته باشیم.

 

 همچنین قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس شب گذشته با محمد رویانیان دیدار کرد و گزارش کاملی در خصوص سفر ستارگان میلان به ایران به وی داد.

 

بهروز منتقمی که ساعت 4 بامداد روز گذشته پس از امضاء قرارداد با میلانی‌ها به تهران بازگشت، شب گذشته به مدت 2 ساعت با محمد رویانیان دیدار کرد و گزارش کاملی در خصوص سفرش به ایتالیا، دیدار با مسئولان میلان و شرایط ورود و خروج و دیدارهای ستارگان در ایران را به رویانیان ارائه کرد.

همچنین ستادی با هماهنگی رویانیان و منتقمی از شب گذشته کار خود را شروع کرده که این ستادها شامل امکاناتی مانند استقبال در هنگام ورود، تهران گردی میلانی‌ها و بدرقه در هنگام خروج و شامل مسائل دیگری مانند محل مسابقه، دیدار از اماکن خیریه و سایر مسائل است.

گفتنی است همچنین در این جلسه منتقمی نظرات مسئولان میلان را درمورد سفر به ایران به رویانیان ارائه کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)