پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال نفت تهران ضمن تأکید براینکه به دنبال بازارگرمی نیست، اعلام کرد که از چند تیم مطرح فوتبال ایران پیشنهاد دارد.

رضا نوروزی در مورد خبرهای چند روز اخیر مبنی بر پیشنهاد جدی دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس به او گفت: معمولاً در فصل نقل‌وانتقالات همیشه این خبرها منتشر می‌شود اما من دنبال بازارگرمی نیستم. هر بازیکنی مختار است در مورد این مسائل هر طور که دلش خواست صحبت کند اما شاید تیم‌های خواهان من راضی نباشند نام‌شان را بیاورم. فعلاً اتفاق خاصی نیفتاده و دلیلی ندارد صحبت کنم.

وی همچنین در مورد اینکه جدایی‌اش از نفت تهران قطعی شده است، خاطر نشان کرد: هنوز که سرمربی نفت انتخاب نشده و این از همه چیز مهمتر است اما نفت هم قطعاً یکی از گزینه‌های من خواهد بود. قبلاً هم گفته‌ام که از چند تیم مطرح فوتبال ایران پیشنهاد دارم ولی الان دوست ندارم در این مورد صحبت کنم و قطعاً بعد از انتخاب تیمم حرف خواهم زد. قرار است به اهواز بروم. در این مدت به اندازه کافی وقت دارم که در مورد فصل آینده تصمیم بگیرم.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران که از اردوی تیم ملی خط خورد در این خصوص خاطرنشان کرد: خیلی دوست داشتم در جام جهانی بازی کنم ولی نظر کی‌روش چیز دیگری بود. به هر حال هر مربی خصوصیات خاص خودش را دارد اما من برای کی‌روش و دوستانم در تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم ایران در جام جهانی برزیل بازی‌های خوبی را به نمایش گذشته و مردم را خوشحال کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)