دو پنالتی پرسپولیس دیده نشد / گلزن ملوان باید اخراج میشد


مرجع خبری پرسپولیس : کارشناس داوری مسابقه پرسپولیس و ملوان بندر انزلی در برنامه نود تاکید کرد در این بازی داور از اعلام دو پنالتی مسلم تیم پرسپولیس خودداری کرده و از اخراج پژمان نوری کاپیتان تیم ملوان چشم پوشی کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس محمد فنایی کارشناس داوری برنامه نود با اشاره به صحنه های روی داده در مسابقه تیم های پرسپولیس و ملوان که منجر به شکست سرخپوشان میزبان شد تاکید کرد ، در نیمه اول مدافع ملوان آشکارا محمد نوری از پرسپولیس را درون محوطه جریمه شارژ کرد و داور باید یک ضربه پنالتی به نفع پرسپولیس اعلام می کرد .

 

وی افزود : همچنین در نیمه دوم و هنگام برخورد توپ با دست مدافع ملوان

در محوطه جریمه این بازیکن توپ را با یک ضربه آبشار از جلوی بازیکن پرسپولیس دور کرد که افشاریان از اعلام دومین ضربه پنالتی پرسپولیس هم چشم پوشی کرد.

 

 

فنایی در خصوص خطای پژمان نوری در نیمه دوم از پشت سر روی محمد پروین تاکید کرد : به دلیل جلوگیری از یک حمله تیم پرسولیس نوری شایسته دریافت کارت زرد دوم و اخراج از مسابقه بود . همچنین اعلام خطای پنالتی روی مهرداد اولادی نیز صحیح بود.

 

گفتنی است پژمان نوری در دقیقه 88 مسابقه گل سوم و پیروزی بخش تیم ملوان را برابر پرسپولیس به ثمر رساند . همچنین رضا غیاثی کارشناس داوری و بخشی زاده ناظر داوری مسابقه تیم های ملوان و پرسپولیس هم تصمیمات افشاریان درون محوطه جریمه ملوان در این مسابقه را اشتباه خوانده و صحبت های فنایی را تایید کردند.

 

چنانچه حداقل یکی از ضربات پنالتی گرفته نشده پرسپولیسی ها در این مسابقه تبدیل به گل شده و نوری از بازی اخراج شده بود ،  نتیجه شکست سه بر دو برای این تیم در ورزشگاه آزادی تبدیل به پیروزی سه بر یک پیش از دربی بزرگ پایتخت می شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)