یکشنبه 13 بهمن (15:42)

مرجع خبری پرسپولیس :  مربی تیم فوتبال سایپا گفت : در پرسپولیس تمرکز را از افشین گرفته اند و او باید جایی کار کند که قدرش را بدانند .

امير حسين پيرواني اظهار داشت: من با مربيان مختلف كار كرده ام و به برخي از آنها پس از تدريس، مدرك مربگيري داده ام. مهم ترين مشخصه مورد نياز يك مربي داشتن تمركز است. مربي كه تمركز نداشته باشد نمي تواند تيم را به درستي هدايت كند.
مربي تيم فوتبال سايپا ادامه داد: مربيان بزرگ مي گويند اگر 10 درصد از تمركز مربي تيمي گرفته شود كارايي تيم حداقل 50 درصد كاهش مي يابد چه برسد به اينكه در تيمي كه بيش از اين تمركز را از مربي گرفته اند. اگر كادر فني سايپا موفق است يكي از دلايلش اين است كه تمركز كافي داريم اما در پرسپوليس افشين تمركز ندارد.
پيرواني با اشاره به سوابق ورزشي برادرش عنوان كرد: به دليل اينكه افشين برادرم است اين حرف ها را نمي زنم. بايد بررسي كرد و ديد پيرواني از كجا آمده است. او بازيكن تيم ملي بوده، سال ها در پرسپوليس توپ زده و از نظر اخلاقي يكي از بهترين بازيكنان بوده است. فوق ليسانس تربيت بدني دارد و در عرصه مربيگري نيز بالاترين مدرك آسيا و مدرك حرفه اي را داراست. دو دوره 45روزه در باشگاه پاري سن ژرمن دوره مربيگري گذرانده است اما متاسفانه به او برچسب بي تجربگي مي زنند. به هر حال هر مربي بايد از جايي شروع كند.

پيرواني تاكيد كرد: افشين در عمل انجام شده قرار گرفت و تيم را بعد از قطبي به او سپردند اما روز گذشته تماشاگران نهايت كم لطفي را در حقش انجام دادند. او تيم قهرمان را تحويل نگرفته است كه اكنون از سوم بودن پرسپوليس تماشاگران نارحت باشند. پرسپوليس در فصل گذشته در بسياري از ديدارها از دقيقه 85 به بعد گل زد اما روز گذشته بعد از اينكه پرسپوليس گل زد شعارها عليه او تندتر شد. اين يعني اينكه اين شعارها از جايي نشات گرفته شده است.
پيرواني تصريح كرد: افشين فقط به دليل اينكه عاشق پرسپوليس است حاضر شد در اين تيم مربيگري كند وگرنه او پيشنهادهايي به مراتب بهتر داشت و باشگاه هايي خواهانش بودند كه از او انتظار قهرماني هم نداشتند. مسئولان برق شيراز 10 مرتبه تلفني و حضوري با او تماس گرفتند و فقط خواهان اين بودند كه تيم برق را در ليگ برتر حفظ كند زيرا اين تيم پتانسيل اين كار را دارد اما او به خاطر پرسپوليس به آنها جواب منفي داد.
مربي تيم سايپا در مورد اينكه چه افرادي تمركز را از سرمربي پرسپوليس گرفته اند عنوان كرد: تغيير و تحول مديريتي و اينكه تفكرات مدير قديمي با تفكرات مدير جديد فرق مي كرد روي او تاثير گذاشت. از روزي كه او سرمربي شد نام 15 مربي خارجي را عنوان كردند اين مسايل تمركز پيرواني را گرفت.
سرمربي مستعفي تيم ابومسلم در مورد اين كه به پيرواني توصيه مي كند در پرسپوليس بماند يا برود گفت: به نظر من افشين بايد در تيمي كار كند كه قدرش را بدانند. اگر شرايطي در پرسپوليس فراهم شد كه قدرش را در اين تيم دانستند مي تواند در پرسپوليس هم به كارش ادامه بدهد اما در غير اين صورت بايد به تيم ديگري برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)