پرسپولیس نیوز  : دستیاران حمید درخشان همچنان به کار خود در پرسپولیس ادامه می‌دهند.

بعد از استعفای حمید درخشان از سمت سرمربیگری پرسپولیس، فقط مسعود مومنی مربی بدنساز این تیم تصمیم به ترک تمرینات سرخپوشان را گرفت و بقیه مربیان در بازی پرسپولیس و النصر روی نیمکت تیمشان حضور داشتند. در شرایط فعلی هم آنها قصد دارند تا زمانی که مدیریت باشگاه پرسپولیس به صورت کتبی حکم برکناری آنها را صادر نکرده در تمرینات سرخپوشان شرکت کنند.

با توجه به بازگشت برانکو ایوانکوویچ به کشورش، مسئولان باشگاه پرسپولیس فعلا مخالفتی به حضور دستیاران درخشان در تمرینات ندارند و به احتمال بسیار قوی آنها در بازی با استقلال خوزستان هم روی نیمکت پرسپولیس خواهند نشست تا بعد از بازگشت برانکو تکلیف این مربیان مشخص شود.

 

در حالی‌که قرار است امروز دو دستیار خارجی برانکو ایووانکویچ سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس همراه با حسین عبدی و کریم باقری بازیکنان این تیم را تمرین دهند اما از این تیم خبر می‌رسد که نادر باقری و علیرضا امامی‌فر دو مربی پرسپولیس که همراه با حمید درخشان در کادر فنی پرسپولیس حضور داشتند فعلاً‌ و تا مشخص شدن نهایی این موضوع در کادر فنی جدید همه هم حضور خواهند داشت.

با اعلام محمد حسین نژادفلاح، حسین عبدی در کادرفنی پرسپولیس به کارش ادامه خواهد داد اما در خصوص ادامه کار نادر باقری و علیرضا امامی‌فر، برانکو تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد. از این‌رو قرار است پس از بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان جلسه‌ای میان برانکو ، نژادفلاح و دستیاران درخشان برگزار شود تا تکلیف نهایی آنها در تیم مشخص شود.

ضمن اینکه در غیاب برانکو دو دستیار کروات او کارشان را در کنار دستیاران برانکو آغاز خواهند کرد و همراه این تیم راهی اهواز خواهند شد.

دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس ساعت 19 روز یکشنبه 23 فروردین در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)