پرسپولیس نیوز :  دستیار پیشین سرمربی پرسپولیس هدایت یک تیم دسته اولی کرواسی را برعهده گرفت.

رسانه‌های کرواسی خبر دادند که آندری پانادیچ با قراردادی دو و نیم ساله به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ایسترا 1961 منصوب شد. این مربی اهل کروات سابقه مربیگری در کشورهای امارات و عربستان را به عنوان کمک‌مربی دارد. او اخیراً دستیار برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس بوده است.

پانادایچ 46 ساله اولین تجربه سرمربیگری خود را با ایسترا 1961 تجربه می‌کند. تیمی که پس از گذشت 21 هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول کرواسی در حال حاضر یا 19 امتیاز در رده هشتم جدول 10 تیمی این رقابت‌ها قرار دارد. آنها همچنین با دیناموزاگرب صدرنشین 26 امتیاز اختلاف دارند و کار پانادیچ برای حفظ این تیم در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی کرواسی دشوار به نظر می‌رسد.
این در حالی است که پانادیچ چند روز پیش به علت آنچه که از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس و خود او، بیماری پدرش اعلام شده بود از پرسپولیس جدا شد. پس از این موضوع باشگاه پرسپولیس اعلام کرد جدایی این مربی موقت است و طاهری سرپرست باشگاه و برانکو ابراز امیدواری کرده بودند پانادیچ پس از حل مشکلش به ایران بازگردد. حتی این مربی در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفته بود که برای شرکت در جشن قهرمانی سرخپوشان به تهران خواهد آمد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)