پرسپولیس نیوز : مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بخاطر صداقتی که در علی دایی دیدم به پرسپولیس آمدم.

مهدی دغاغله بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که به باشگاه پرطرفداری چون پرسپولیس ملحق شدم و امیدوارم که در این تیم بزرگ بازیکن موثری باشم. وقتی دایی با من صحبت کرد بخاطر او و صداقتی که در دایی دیدم به پرسپولیس آمدم.

 

در چند روز گذشته صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن به پرسپولیس مطرح بود و در دو، سه روز گذشته مذاکرات جدی را با باشگاه انجام دادم و امروز قراردادم را به مدت دو سال بستم. به نظر من برای هر بازیکنی افتخار است که بازیکن علی دایی باشد. علی دایی یکی از بزرگان فوتبال ایران است و فکر می‌کنم کار کردن با او راحت باشد.

وی ادامه داد: همه چیز به خودم بستگی دارد و امیدوارم با تلاشی که انجام می‌دهم به جایگاهی که لیاقتش را دارم برسم.

دغاغله در مورد اینکه فکر می‌کرد به پرسپولیس بیاید گفت: فکر می‌کردم روزی به پرسپولیس بیایم اما فکر نمی‌کردم فصل آینده بتوانم پیراهن این تیم بزرگ را بپوشم. البته تصور می‌کردم که از دو تیم بزرگ پایتخت پیشنهاد داشته باشم و خوشحالم که به پرسپولیس آمدم.

مهاجم پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس در سه جام بزرگ حضور دارد و تمام تلاشم را می‌کنم که یکی از بازیکنان موثر تیم باشم و در راه موفقیت تیم تلاش کنم.

 دغاغله همچنین در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید شرایط باشگاه پرسپولیس نسبت به ملوان چه تفاوت‌هایی داشته باشد گفت: مطمئنا پرسپولیس تیم پرطرفداری است و شرایطش با باشگاهی همچون ملوان کمی متفاوت است. من هم تمام سعی‌ام را می‌کنم تا با آمادگی کامل نمایش قابل قبولی را برای این تیم داشته باشم.

وی در پایان درباره رقبای خود در پست فوروارد در این تیم گفت: مطمئنا رقابت سختی در پرسپولیس خواهم داشت، اما من تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم نظر علی دایی را جلب کنم و بازی کنم. البته اگر هم بازی نکردم به نظر علی دایی احترام می‌گذارم.

 

  دغاغله با پیراهن پرسپولیس هم عکس انداخت اما هنوز شماره پیراهنش برای فصل آینده مشخص نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)