پرسپولیس نیوز : مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قراردادم را با پرسپولیس فسخ کنم نام تیم جدیدم را اعلام خواهم کرد.

مهدی دغاغله پس از خروج از باشگاه پرسپولیس درباره جلسه با مسئولان این باشگاه گفت: این موضوع مسئله جدیدی نیست چرا که من سه چهار روز است به باشگاه می‌آیم و متوجه شده‌‌ام که در لیست برانکو حضور ندارم.

وی ادامه داد: نظر برانکو برای من مهم است و به آن احترام می‌گذارم چرا که این حق طبیعی هر مربی است که با سلیقه‌اش تیم ببندد و من هم به باشگاه آمدم تا تکلیفم مشخص شود.  ان‌شاالله در یک تیم دیگر ثابت خواهم  کرد که مهدی دغاغله توانایی بالایی دارد و در پرسپولیس از این توانایی او استفاده نشد.

دغاغله در پاسخ به این سوال که آیا با پرسپولیس قراردادش را فسخ کرده، افزود: تا این لحظه قراردادم را فسخ نکردم اما ابتدا باید نسبت به طلب فصل گذشته‌ام توافق کنم تا رضایتنامه‌ام را بگیرم و سپس تیم جدیدم را معرفی کنم.

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه تیم جدید او کجاست، اظهار داشت: اخبار مربوط به تیم جدیدم را فعلا تکذیب می‌کنم اما یکسری صحبت‌هایی با یک تیم شهرستانی انجام دادم و این حق طبیعی من است چرا که برانکو من را نمی‌‌خواهد. ما هم به توافقات نسبی رسیده‌ایم و بعد از اینکه قراردادم را فسخ کنم نام تیم جدیدم را اعلام خواهم کرد.

 

 دغاغله در پاسخ به این سوال که آیا تیم آینده‌اش فولاد است، گفت: اجازه دهید تا قرارداد نبسته‌ام تیم جدیدم را معرفی نکنم اما این اطمینان را به همه می‌دهم که دغاغله دیگری را در فصل آینده خواهند دید.

 

 وی درباره اینکه گفته می‌شود پیراهن شماره 8 برای او خوش‌یمن نبوده است، تاکید کرد: به این مسائل اعتقاد ندارم. با این حال به هر تیمی بروم همان شماره 2 گذشته را بر تن خواهم کرد و دیگر شماره 8 نمی‌پوشم.

دغاغله با تاکید بر اینکه با نظر علی دایی شماره 8 را در پرسپولیس بر تن کرد،  گفت: حتما دایی توانایی زیادی در من دید که گفت این شماره را بر تن کنم. مطمئن باشد کمتر بازیکنی جرأت می‌کند سمت شماره 8 پرسپولیس برود و برای فصل آینده هم این وضعیت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این پیراهن متعلق به بازیکنان بزرگی از جمله علی کریمی بوده و هر بازیکنی که آن را بر تن می‌کند باید لیاقتش را نشان دهد. اگر من در ابتدای فصل با آن مصدومیت شدید مواجه نمی‌شدم و مربیان بعد از دایی فرصت لازم را در اختیارم قرار می‌دادند نشان می‌دادم که لیاقت پوشیدن پیراهن شماره 8 پرسپولیس را دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)