پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی به تمرین برگردم قطعا نظر حمید درخشان را به خودم جلب می‌کنم.

مهدی دغاغله  در خصوص شرایط خودش، پرسپولیس و ملوان صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.
 

 

از شرایط بدنی‌ات صحبت کن و اینکه در حال حاضر چه شرایطی داری؟

شرایط بدنی‌ام خوب است و این روزها به صورت اختصاصی تمرین می‌کنم تا بتوانم به بازی‌های پرسپولیس برسم.

 چه زمانی می‌توانیم تو را در پیراهن پرسپولیس ببینیم؟

رسیدنم به بازی با سپاهان 80 به 20 است اما برای اینکه دوباره ریسک نکنم و از آنجایی که بعد از بازی با سپاهان لیگ حدود 20 روز تعطیل می‌شود قصد عجله کردن ندارم و اگر اتفاقی نیفتاد از هفته دوازدهم برای پرسپولیس بازی می‌کنم.

 چرا مصدومیتت اینقدر طولانی شد؟

خب من سه مصدومیت پشت سرهم را تجربه کردم که هر سه مصدومیتم هم پارگی بود و خوب شدن با این شرایط خیلی کار آسانی نیست.

 دلیل اینکه این همه مصدومیت یکجا سر تو آمده چیست؟

راستش برای اولین بار است که این اتفاق افتاده و خودم هم نمی‌دانم که چرا این همه مصدومیت سراغ من آمده است اما فکر می‌کنم فقط بدشانسی‌ است و امیدوارم که دیگر این مسئله برایم تکرار نشود و این روزها با بدنسازی که می‌کنم که می‌خواهم عضلاتم را قوی کنم تا با قدرت به میدان برگردم.

 هدفت از آمدن به پرسپولیس چه بود؟

قطعا هدف اول من موفقیت پرسپولیس و سپس رسیدنم به تیم ملی بود اما اتفاقات خاصی رخ داد که نتوانستم به این هدف‌ها برسم اما تلاش می‌کنم تا هم جایگاهم را در پرسپولیس بدست بیاورم و هم اینکه به تیم ملی برسم.

 درباره تغییر و تحولات کادر فنی پرسپولیس هم صحبت کن.

خب این مسئله‌ای بود که باشگاه آن را انجام داد و من به عنوان یک بازیکن باید کارم را انجام دهم و به نظر باشگاه هم باید احترام بگذارم.

تو با نظر علی دایی به پرسپولیس آمدی و حالا سرمربی تیم حمید درخشان است. از این نمی‌ترسی که در پازل تاکتیکی سرمربی جدید پرسپولیس قرار نگیری؟

پاسخ این سوال را نمی‌دانم چراکه تا به حال با کادر فنی جدید تمرین نکردم اما مطمئن باشید که وقتی به تمرینات اضافه شوم حتما نظر درخشان را جلب می‌کنم اما نظر نهایی را برای اینکه بازی کنم یا نه سرمربی خواهد داد.

 جو حاکم بر فضای پرسپولیس با تحولات جدید را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

خب جو الان خوب شده و ما از 9 امتیاز ممکن 7 امتیاز را گرفته‌ایم و امیدوارم که این بردها ادامه‌دار باشد تا پرسپولیس به جای اصلی‌اش برگردد اما باید بگویم که هدف همه ما قهرمانی و گرفتن کسب سهمیه آسیایی است تا موجب شادی دل هوادارانمان شویم.

به عنوان یکی از مهاجمان فوتبال کشورمان فکر می کنی چرا بازی‌های لیگ در این چند سال اینقدر کم گل شده است؟

فوتبال نسبت به سال قبل‌ترش در حال پیشرفت است و می‌بینیم که تیم‌ها دفاعی بازی می کنند و باید بگویم فوتبال هر سال پیشرفته‌تر از قبل دنبال می‌شود.

 خب این شرایط در فوتبال همه دنیا هم به همین گونه است اما می‌بینیم که جذابیت در همه جای دنیا هنوز حفظ شده و بازی‌ها هنوز پرگل است.

باید قبول کنیم که در فوتبال ایران فشار بر روی مربی بسیار زیاد است و مربیان هم در ابتدا به گل نخوردن فکر می‌کنند اما در فوتبال روز دنیا این گونه نیست و همه کار خودشان را انجام می‌دهد اما در فوتبال ایران کسی به بازی زیبا فکر نمی‌کند و همه فقط نتیجه می‌خواهند و به همین دلیل می‌بینیم که بازی‌ها کم گل‌تر شده و تیم‌ها دفاعی‌تر بازی می‌کنند.

 این مصدومیت بلندمدت تو را چقدر از اهدافی که داشتی عقب  انداخته است؟

واقعا از هدف‌هایی که داشتم عقب افتادم اما هروقت ماهی را از آب بگیری تازه است من هم تلاشم را می‌کنم و شما مطمئن باشید که در اولین بازی که انجام می‌دهم گل بزنم همه مصدومیت و غیبتم فراموش می‌شود. من در بازی اول همه چیز را جبران خواهم کرد.

 مصدومیت رضا نوروزی هم برای پرسپولیس مزید بر علت شده که در خط حمله با فقر بازیکن روبرو بشود.

رضا دوست خوب من است اما می‌دانم که شرایط سختی دارد هرچندکه او نشان داده که مرد روزهای سخت است و امیدوارم با قدرت برگردد چراکه پرسپولیس به او احتیاج دارد.

 اما صحبت از کنار گذاشتن نام او از لیست پرسپولیس به دلیل مصدومیت شنیده می‌شود.

من هم این موضوع را شنیده‌ام اما امیدوارم که اینطور نشود چون او می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. با این همه نظر نهایی را در این زمینه کادر فنی و مسئولان باشگاه می‌دهند.

 بحث حضور محسن خلیلی در پرسپولیس هم شنیده می‌شود. فکر می کنی با حضور او کار مهاجمان سخت‌تر خواهد شد؟

ما کار خودمان را می‌کنیم اما پست ما با هم فرق دارد. با این همه هرکس که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند امیدوارم کنار ما باشد و محسن خلیلی هم که آقای گل ما بوده می‌تواند بازیکنی باشد که به ما کمک خواهد کرد.

 امسال ملوان نتایج خوبی نگرفته. به عنوان بازیکنی که سابقه بازی در این تیم را داری فکر می‌کنی این تیم که نتیجه خوبی می‌گرفت امروز به این روز افتاده؟

من نمی‌توانم بگویم دلیل این ناکامی‌ها چیست اما می‌توانم بگویم که ملوان را  دوست دارم و از نتایجی که می‌گیرد ناراحتم. بعد از پرسپولیس نتایج ملوان را پیگیری می‌کنم و امیدوارم از این بحران خارج شود چراکه حق انزلی‌چی‌ها این نیست. سال گذشته ما بهترین خط حمله را داشتیم و امیدوارم ملوان باز هم روزهای خوب را تکرار کند.

 اما خداحافظی احساسی اولادی و اتفاقاتی که مازیار زارع در بازی با گسترش فولاد رقم زد نشان می‌دهد وضعیت این تیم خیلی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنیم بحرانی است.

مازیار زارع بازیکن احساسی است و من در انزلی بازی کردم و شرایط این شهر را می‌دانم اما مطمئنم که مازیار می‌تواند شرایط تیم را جمع‌ و جور کند چراکه حق مردم انزلی نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)