پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه با تمام قدرت تا دندان مسلح به آسیا می‌آیند. به قول غلامحسین پیروانی با تفنگ بادی نمی‌شود به جنگ کلاشینکف رفت!

مهدی دغاغله، در مورد شرایط پرسپولیس در دور جدید تمرینات این تیم اظهار داشت: چند روزی است که تمرینات را آغاز کرده‌ایم و مربیان هم بدن‌های ما را تحت فشار گذاشته‌اند تا برای آغاز لیگ مشکلی نداشته باشیم. درست است که فشار تمرینات بدنسازی زیاد است اما برای موفقیت باید این فشار را تحمل کنیم.

وی ادامه داد:‌ از فردا (شنبه) و با حضور بازیکنان جدید و حتی ملی‌پوشان وضعیت تیم بهتر می‌شود. در این شرایط تمرینات شکل جدی‌تری به خود می‌گیرد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره جذب بازیکنان جدید توسط این باشگاه خاطرنشان کرد: باید چند بازیکن جدید و خوب به تیم اضافه شوند. الان دیگر بحث پرسپولیس مطرح نیست بلکه بحث آبروی کشورمان در میان است. ما باید برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا قدرتمند باشیم تا بتوانیم با حریفان رقابت کنیم.

دغاغله تصریح کرد: لخویا که تیم همگروه ماست آدبایور را جذب کرده است. این یعنی همه با تمام قدرت و تا دندان مسلح به آسیا می‌آیند. به قول غلامحسین پیروانی با تفنگ بادی نمی‌شود به جنگ کلاشینکف رفت! ما هم باید برای موفقیت در آسیا مسلح باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در این مدت پولی دریافت کرده است، گفت: فعلاً هیچ پولی دریافت نکرده‌ایم اما باید صبر کنیم چون با اعتراض کردن هیچ چیز درست نمی‌شود و به جایی نمی‌رسیم. ما فقط باید کار کنیم. اگر این اتفاق رخ دهد و نتیجه هم بگیریم آن وقت پول خود به خود می‌آید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)