پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پس از آنکه از خواهرزاده‌ام پرسیدم بیمه پول دارد یا نه و با پاسخ مثبت وقت را تلف نکردم.

مراسم افتتاحیه دفتر خدمات بیمه‌ای باشگاه پرسپولیس امروز باحضور محمد رویانیان، لطفی، نماینده ولی فقیه در ایلام، نمایندگان مجلس، استیلی،یوسفی، لطیفی، محمد دایی و زادمهر برگزار شد.

در این مراسم رویانیان گفت: من خادم و کارگر پرسپولیس هستم. از خواهرزاده‌ام سوال کردم آیا در بیمه پول هست یا نه؟ به من گفت پول هست، من هم وقت را تلف نکردم.

وی افزود: چند اتفاق مهم در باشگاه پرسپولیس رخ داده که یکی حضور ما در بورس بود. از آمریکا و چند جای دیگر تماس گرفتند و کار ما را تائید کردند. کار روز گذشته ما به پرسپولیس پول نمی‌دهد بلکه سود پولی که در روز گذشته آن را افتتاح کردیم به تیم‌های پایه ما کمک می‌کند. همین جا می‌گویم ما یکصدمین مدرسه فوتبال خود را در سنندج افتتاح کردیم.

مدیرعامل پرسپولیس خاطر نشان کرد:جوانان باید شادابی داشته باشند. جوانان ما کجا بروند که بتوانند در آنجا لذت ببرند. خداوکیلی برای این جوانان چه کار انجام داده‌ایم، حتی در روستاها هم آنها به دنبال ماهواره هستند. چه امکاناتی برای آنها برنامه‌ریزی کردید؟ مشکل ازدواج و اشتغال دارند. من خودم پلیس بودم اما الان در پرسپولیسم. واقعا کاری برای این جوانان نکرده‌ایم.

رویانیان خاطرنشان کرد: متاسفانه در کشور همسایه ما هزاران تن مواد مخدر تولید می‌شود و ما هم در کشوری هستیم که در کنار این کشورها وجود داریم، همین موضوع کار ما را سخت می‌کند و باید بیشتر به جوانان توجه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس پیشکسوتان خوشگل، رنگ زیبا و بازیکنانی مثل دایی و استیلی دارد که سال‌ها زحمت کشیده‌اند، به عشق همین‌ها هر چه مدرسه فوتبال بزنیم کار فرهنگی کردیم. فوتبال ابزار دین است و ما همیشه سعی می‌کنیم تا کاری کنیم که جوانان ما راحت بتوانند تحصیل کنند.انشاءالله هواداران ما از امروز به بعد خود را بیمه می‌کنند تا ما هم پولدار شویم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)