مرجع خبری پرسپولیس : دكتر محمدرضا زادمهر عضو كميته فنى باشگاه پرسپوليس معتقد است كرانچار بايد فرصت لازم را براى پياده كردن برنامه هايش در اين تيم داشته باشد و در صورتى كه به او زمان لازم داده شود با پرسپوليس نتايج مطلوبى خواهد گرفت. گفت و گو با وى را بخوانيد:
اوضاع پرسپوليس را چطور ارزيابى مى كنيد؟
ما يك اردويى در امارات داشتيم و ۳ بازى تداركاتى هم انجام داديم كه فرصت خوبى بود تا مربى شناخت بيشترى از تيم به دست آورد. البته گرماى هوا اذيتمان مى كرد اما اين اردو براى تيم مفيد بود.


از نتايج پرسپوليس در اين ۴ بازى راضى هستيد؟
طبق صحبتى كه با كرانچار داشتيم قرار بود از هر ۴ بازى ۸ تا ۱۰ امتياز بگيريم كه تاكنون از ۴ بازى اول ۸ امتياز گرفته ايم و راضى هستيم.


از كار كرانچار رضايت داريد؟
الان و با توجه به اينكه شناختش از تيم بيشتر شده نتايج هم بهتر خواهد شد. بايد به كرانچار زمان داد چون هنوز تيم هاى ديگر را نمى شناسد و بايد فرصت داشته باشد تا شناخت لازم را به دست آورد.


به قهرمانى پرسپوليس اميدوار هستيد؟
الان زود است كه در اين رابطه صحبت كنيم. در مورد هيچ تيمى نمى توان چنين حرفى زد اما مطمئناً از سال قبل بهتر نتيجه مى گيريم. يكى از اهداف ما براى فصل بعد اين است كه سهميه حضور در آسيا را بگيريم.
مشكلات مالى باشگاه چه زمانى حل مى شود؟


اصلاً در جريان اين مسائل نيستم و اين موارد مربوط به امور مالى ومديريتى باشگاه است.
شما عضو كميته فنى باشگاه پرسپوليس هستيد. حدود اختيارات اين كميته چقدر است؟
در اين كميته سعى مى شود برنامه هايى كه كرانچار داردبه نحو احسن انجام شود.
شما بر كار مربى تيم نظارت داريد؟
بله، بر كار مربى نظارت داريم.
چقدر در اين راستا مستقل عمل مى كنيد؟
كميته فنى تحت تأثير هيچ احدى نيست و كاملاً مستقل عمل مى كند. ما در كار كرانچار دخالت نمى كنيم و فقط يك بازو هستيم كه به باشگاه كمك مى كنيم.
به نظر شما باشگاه پرسپوليس چقدر به اصول حرفه اى نزديك شده است؟
نه پرسپوليس بلكه باشگاه هاى ايران با اصول حرفه اى فاصله دارند.درباشگاه ما تعامل لازم هست اما اميدواريم هرچه زودتر مسائل اصلى مثل استاديوم براى باشگاه ها حل شود. بايد شهردارى، سازمان تربيت بدنى و بانك ها كمك كنند تا باشگاهى مثل پرسپوليس مستقل عمل كند. بايد به پرسپوليس و باشگاه هاى ديگر امكانات داد تا بتوانند مستقل كار كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)