مرجع خبری پرسپولیس : رسپوليس نيمه اول خوب بود، آنقدر كه در همان 5 دقيقه اول، دو سه موقعيت؛ دست بياورد و خيلي زود به گل برتري‌اش برسد.

 

برتري نيمه اول حال چه به خاطر بازي خوب هافبك‌هاي پرسپوليس باشد چه جوزدگي بازيكنان صبا، هرگز در نيمه دوم تكرار نشد به طوري كه تيم استيلي از دقيقه 46 تا 87 كه با يك ضربه ايستگاهي و ضربه سر شيث تا آستانه رسيدن به گل دوم پيش رفت هرگز موقعيت خاصي نداشت.

اين اتفاق توام با برتري نسبي صبا در مالكيت توپ رخ داد تا بسياري از حاضران در ورزشگاه از خود بپرسند چه بر سر تيم استيلي آمد و براي دريافت نكردن گل مساوي به دلهره بيفتند.

بعد از بازي پيشكسوتان حاضر در استاديوم افت بدني را دليل اين ضعف دانستند و حتي خود استيلي و بازيكنان بر آن اذعان داشتند اما اينجا يك چيز بايد مشخص شود؛ وقتي مي‌گوييم پرسپوليس مشكل بدني دارد حتما اين نيست كه خوب بدنسازي نكرده بلكه مسائل ديگر از جمله ريكاوري، استراحت، تغذيه و … هم مي‌تواند در اين امر دخيل باشد.

 

يكي از پيشكسوتان پرسپوليس مي‌گويد: «حميد استيلي فكر كرده بازيكنان فعلي هم مثل خودش هستند و از روزي دو جلسه تمرين لذت مي‌برند.»

 

پرسپوليس به خاطر تمرين‌هاي پرفشار با تني خسته به بازي‌ها مي‌رود و اين مشكلي است كه در فوتبال ستاره‌اي مثل علي كريمي هم نمود پيدا مي‌كند تا او يكي از ضعيف‌ترين بازي‌هايش را در 9 هفته اخير به نمايش بگذارد.

همچنين گروهي ضعف استيلي در تعويض‌ها را علت افت پرسپوليس مي‌دانند و معتقدند حق وحيد هاشميان يا جواد كاظميان بوده كه بازي كنند كه در اين‌باره هم مي‌توان با حميد استيلي و اعضاي كادر فني پرسپوليس وارد بحث شد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)