مرجع خبری پرسپولیس :  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از شرایط اردو، زمین تمرین، وضعیت تیم و عملکرد بازیکنان رضایت کامل دارم.

مصطفی دنیزلی پس از سومین جلسه تمرینی سرخپوشان در اردوی قطر گفت: دوحه از نظر شرایط آب و هوایی و زمین، نزدیک ترین جا به ریاض است که ما با توجه به این موارد، خواستیم بازیکنان در این وضعیت قرار بگیرند.

وی افزود: از تهران خبر رسیده که در آنجا هوا بارانی و برفی است و به همین خاطر اینجا از نظر شرایط کاری بهترین جا برای ما خواهد بود و یقینا از این امکانات به نحوه احسن استفاده می کنیم و فعالیت هایمان را در این اردو تا شرایط ایده آل تیمی ادامه می دهیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازیکنان تیمش تصریح کرد: مصدومیت های کوچکی داریم اما مشکلی نیست و بازیکنان در تمرینات کارشان را انجام می دهند. مهدی مهدوی کیا، شیث رضایی و مهرداد پولادی مصدومیت جزیی دارند که هم تحت درمان هستند و هم در تمرینات شرکت می کنند و امیدوارم تا روز بازی مشکل آنها حل شود.

دنیزلی در پایان از شرایط اردو، تمرینات و عملکرد بازیکنان ابراز رضایت کرد و گفت: با توجه به آمادگی بازیکنان و شرایط خوب زمین تمرینات، آماده دیدار برابر الهلال در عربستان خواهیم شد و بازی قابل قبولی را به نمایش می گذاریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)