مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که یک ساعت پیش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از مذاکره با یک مربی بوسنیایی و یک مربی ترک برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه داد ، برخی منابع خبر از پاسخ منفی مصطفی دنیزلی به پرسپولیس داده اند.

 

پس از اینکه رویانیان در گفتگو با اخبار 18:45 تلویزیون از مذاکره با دنیزلی و جمال حاجی ظرف 72 ساعت آینده خبر داد ، خبرگزاری فارس چند دقیقه پیش مدعی شد مصطفی دنیزلی به مسئولان باشگاه پرسپولیس جواب منفی داد.

این خبرگزاری ادامه می دهد: مسئولان باشگاه پرسپولیس برای هدایت سکان سرمربیگری تیم خود چند روزی است که با گزینه‌های خارجی وارد مذاکره شده‌اند. پس از منتفی شدن حضور لوکا بوناچیچ در پرسپولیس مصطفی دنیزلی نیز ساعاتی قبل به مسئولان قرمزپوشان جواب منفی داد و از حضور در ایران عذر خواهی کرد.

بر همین اساس مسئولان باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسیدند که با جمال حاجی صحبت‌های نهایی را انجام دهند و او را به ایران دعوت کنند. قرار است این مربی به عنوان سکان‌دار هدایت نیمکت پرسپولیس به زودی معرفی شود.

در همین حال محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تا ساعاتی دیگر معرفی می‌شود.

 

اما برخی منابع دیگر خبر از مذاکره تلفنی رویانیان و دنیزلی و توافق برای حضور این مربی پنجشنبه در تهران می دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)