پرسپولیس نیوز : مصطفی دنیزلی، سرمربی فصل قبل پرسپولیس به همراه سه هموطنش مراسم قرعه‌کشی جام جهانی جوانان را برگزار خواهند کرد.

فیفا اعلام کرد که با توجه به تصمیم گرفته شده مصطفی دنیزلی، فاتح تریم، روشتو رکبر و هاکان شوکور مراسم قرعه‌کشی جام جهانی جوانان را برگزار خواهند کرد و چینش تیم‌ها در گروه‌ها به وسیله این چهار نفر انجام خواهد گرفت.

به نوشته سایت فیفا، دنیزلی تنها مربی ترکیه است که هدایت سه تیم بزرگ این کشور، فنرباغچه، بشیکتاش و گالاتاسرای را بر عهده داشته است. فیفا در سوابق این مربی به حضورش در ایران و هدایت تیم‌های پاس و پرسپولیس هم اشاره کرده است.

مصطفی دنیزلی درباره میزبانی ترکیه برای جام جهانی جوانان گفت :‌ مطمئن هستم که جام جهانی جوانان که یکی از رویدادهای مهم در فوتبال جهان است، ستاره‌های جدیدی به فوتبال ترکیه و فوتبال جهان معرفی خواهد کرد . به عنوان مربی که موهایش را در فوتبال ترکیه سفید کرده معتقدم که میزبانی این رقابت‌ها برای ترکیه مهم بوده و ترکیه در مسیر درستی برای میزبانی این رقابت‌ها قرار دارد.

دنیزلی ادامه داد:‌ من خیلی به مردم ترکیه ایمان دارم و مطمئن هستم آنها حمایت خوبی از فدراسیون فوتبال ترکیه انجام خواهند داد تا این فدراسیون فوتبال را در انجام این وظیفه سخت یاری کنند. انتظار دارم تا هواداران فوتبال استقبال گرمی از ورزشکاران و تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات از قاره‌های مختلف داشته باشند. مطمئن هستم که این تورنمت با موفقیت در ترکیه انجام خواهد شد و به ما کمک خواهد کرد تا فرصت میزبانی در رویدادهای مشابه در آینده را داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)