افندی می خواهد میانگین سنی سرخ ها را کاهش دهد

مرجع خبری پرسپولیس : مصطفی دنیزلی معتقد است نشاندن مهدوی کیا روی نیمکت ضربه ای مهلک تر از عدم حضورش در پرسپولیس به این بازیکن خواهد زد.


این خبر از دل نشستی ویژه میان مسئولان پرسپولیس و دنیزلی خارج شده است. سرمربی جدید پرسپولیس که روز اول و پس از تمرین تیمش اعلام کرد می خواهد با همین تیم به نیم فصل دوم برود، در نشست با مدیران باشگاه یک نکته مهم داشت.

 

اینکه مهدوی کیا بازیکن بزرگی است. همیشه شیفته بازی او در هامبورگ بوده اما حالا آیا در 34 سالگی توان دویدن مثل 27 سالگی را برای بازی در پست کلیدی دفاع راست را دارد؟

دنیزلی تاکید دارد میانگین سنی تیم بالاست و برای ساختن تیمش در نیم فصل دوم راهی ندارد غیر از جوان کردن پرسپولیس . او مشکل پرسپولیس را دوندگی می داند و راهی جز این ندارد که خریدهایش را تنها در بخش جذب بازیکنان جوان متمرکز بداند.

اینکه او محمد محمدی که دروازه بانی با تجربه است را نمی خواهد یعنی او نیاز به بازیکن جوان را برای تیمش احساس می کند. همین احساس نیاز سبب می شود تا او به مسئولان پرسپولیس بگوید نمی تواند مهدوی کیا را به پرسپولیس بیاورد و بخواهد او را روی نیمکت بنشاند. اینکه مهدی یک اسطوره برای هواداران تیمش است و نشاندن او روی نیمکت ضربه ای مهلک تر است از نیاوردنش به تیم. اگرچه حتی در دفاع راست ، پرسپولیس مشکل داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)