پرسپولیس نیوز :  رسیدگی به پرونده دو بازیکن متخلف پرسپولیس و صبای قم فردا در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انجام خواهد شد.

گزارش انضباطی دیدار دو تیم پرسپولیس و صبای قم از سری دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر که روز جمعه برگزار شد، به کمیته انضباطی رسیده و قرار است در خصوص این پرونده تصمیم‌گیری جدی صورت بگیرد.

 

 عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌گوید که ناسزا گفتن کاپیتان پرسپولیس مقابل دوربین‌های تلویزیونی اهانت به فوتبال است و محرومیت در پی خواهد داشت.

عنایت‌الله دهمیانی در خصوص محرومیت یک جلسه‌ای سوشا مکانی به دلیل رفتارهایی که در بازی با ملوان داشت، گفت: این بازیکن در گذشته هم چنین کاری را انجام داده است و به همین دلیل برای او محرومیت در نظر گرفته‌ایم. در برخی مواقع در چنین مسائلی تأمل می‌شود و بازیکنان توبیخ می‌شوند، اما گاهی اوقات هم باید مصلحت فوتبال را در نظر گرفت و تنبیهاتی متناسب با رفتاری که بازیکن از خودش بروز می‌دهد، در نظر بگیریم. محرومیت این بازیکن هم در اولین بازی رسمی اعمال خواهد شد.

وی درباره اینکه رفتارهای رضا نورمحمدی و قاسم دهنوی چه تنبیهی در پی خواهد داشت و ناسزا گفتن این دو بازیکن به یکدیگر مقابل دوربین‌های تلویزیونی چند جلسه محرومیت دارد، اظهار داشت: هنوز پرونده بازی پرسپولیس و صبای قم را ندیده‌ایم و این موضوع فردا بررسی خواهد شد. گزارش انضباطی این بازی ابتدای هفته به کمیته انضباطی آمد و بعد از بررسی رأی نهایی را خواهیم داد.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود کاپیتان پرسپولیس با محرومیت دو یا سه جلسه‌ای روبه‌رو خواهد شد، تأکید کرد: هر کسی می‌تواند نظری در این خصوص داشته باشد، اما تا کمیته انضباطی حکم ندهد و همه جوانب را در نظر نگیریم، حکمی مشخص نخواهد شد. باید ببینیم در این دعوا و ناسزاگویی چه کسی آغازکننده ماجرا بوده و بحث به کجا کشیده شده است.

دهمیانی درباره اینکه احکام طبیعی کمیته انضباطی در قبال چنین رفتارهایی و ناسزا گفتن مقابل دوربین تلویزیونی چه حکمی دارد، گفت: طبیعی است که این رفتارها محرومیت داشته باشد، چون اهانت به فوتبال،‌ بیننده‌های تلویزیونی و هواداران است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)