پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ وقت نخواستم به رسانه‌ای بی‌احترامی کنم اما شما را به خدا و قرآن مجید از من مصاحبه کذب نزنید.

قاسم دهنوی اظهار داشت:  متاسفانه با وجود اینکه بارها از همه درخواست کردم به دنبال این نباشند که من را رودر روی باشگاه قرار دهند اما باز هم نمی‌دانم چرا دست از سر من بر نمی‌دارند.

وی افزود: عاجزانه از مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌خواهم که به دادم برسند، امروز وقتی مصاحبه‌ای را در رسانه‌ای از قولم دیدم به خدا تمام اعصاب و روانم به هم ریخت.

دهنوی ادامه داد: من آنقدر شهامت دارم که اگر مصاحبه‌ای کنم روی آن بایستم. من در تیمی بازی می‌کنم که سرمربی آن علی دایی است و بالاتر از ایشان در فوتبال نداریم و در باشگاهی هم هستم که برای آمدن من به این تیم خیلی زحمت کشید. آن وقت بروم این باشگاه را با طبل تو خالی مقایسه کنم.

وی در پاسخ به این سوال که شاید این حرف ها را زده باشی و الان به خاطر فشار مسئولان به دنبال تکذیب آن هستی گفت: کاری ندارد اگر مصاحبه‌ای دارد حتما فایل صوتی هم وجود دارد، من مصاحبه نمی‌کنم این همه از قول من مصاحبه می‌زنند  خودم هم مانده‌ام که چه کاری انجام دهم. باز هم از مسئولین باشگاه عاجزانه درخواست می‌کنم که به من کمک کنند و اجازه ندهند برخی من را رو در روی مسئولان باشگاه قرار دهند.

هافبک قرمزپوشان در پایان نیز در خصوص بازی مقابل تراکتور سازی اظهار داشت: ما بازی بسیار سختی را در پیش داریم اما می‌خواهیم در همین جای جدول بمانیم و جایگاهمان را از دست ندهیم.خوشبختانه آرام آرام به شرایط ایده‌آل رسیده‌ام و اگر اجازه دهند کار خودم را دنبال می‌کنم تا بتوانم در نیم فصل دوم برای پرسپولیس موثر باشم. دنبال مسائل حاشیه‌ای نیستم و باز هم از همه دوستان زحمتکشم می‌خواهم که اگر می‌خواهند مصاحبه، بیانیه و یا کسی را بزنند به من کاری نداشته باشند. اگر صحبت کنم امکان ندارد بخواهم زیر حرفم بزنم، چون رسم مردانگی نیست. امروز هم در تماسی با مسئولان رسانه‌ای تیم از آنها خواستم که موضوع من را که در رسانه‌ها از قولم حرفهایی علیه باشگاه نوشته شده را قویأ پیگیری کنند. ما راه خودمان را پیدا کردیم و طبیعی است برخی‌ها از این اتفاق خوشحال نباشند و دنبال اهدافی بروند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)