پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در فصل جاری پتانسیل قهرمانی را داشته اما با مطرح شدن بحث‌های حاشیه‌ای سرخپوشان را از رسیدن به اهداف خود دور کرده‌اند.

قاسم دهنوی در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس پس از بازی روز جمعه با صبای قم از این باشگاه شکایت می‌کنند، گفت: اصلاً چنین چیزی نیست و اگر هم باشد من در جریان این مسائل نیستم و روحمم از این قضیه خبر ندارد.

وی در ادامه افزود: واقعاً نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا مطرح می‌شود. در این فصل با همین حرف‌ها خیلی راحت پرسپولیس را زمین زدند و در سالی که می‌توانستیم به راحتی قهرمان شویم باید برای کسب سهمیه بجنگیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «آیا قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی روی روند این تیم در لیگ تاثیرگذار است؟»، اظهار داشت: مسلماً اثرگذار است. حالا که تراکتورسازی از جام حذفی سهمیه آسیا را کسب کرده فشار روی تیم ما برای کسب این عنوان بیشتر شده است. یک سهمیه آسیا در جام حذفی سوخت و حالا باید حتماً اول تا سوم لیگ شویم. فکر می‌کنم با رسیدن به این هدف گوشه‌ای از محبت‌های هواداران را جبران خواهیم کرد.

دهنوی تصریح کرد: اگر خودمان باشیم و خودمان، خود را زمین نزنیم به راحتی سهمیه را کسب می‌کنیم، حتی با اتکا به اتفاقات فوتبالی می‌توانیم امیدوار باشیم که قهرمان شویم. باید 4 بازی آینده خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم. البته با حرف هیچ چیز درست نمی‌شود و باید در عمل به اهداف‌مان برسیم.

وی در خصوص قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی و نقش تونی و مجید جلالی در این موفقیت، تاکید کرد: فکر می‌کنم مس کاملاً از تراکتورسازی برتر بود و می‌توانست به قهرمانی برسد اما در مجموع هر 2 تیم شایسته کسب عنوان قهرمانی بودند. نمی‌خواهم در مورد تونی اظهارنظر کنم اما نباید به راحتی از زحمات مجید جلالی در تراکتورسازی چشم پوشی کرد.

هافبک پرسپولیس درباره بازی روز جمعه این تیم مقابل صبا در چارچوب بیست‌‌وهفتم لیگ برتر گفت: درست است که در آزادی به میدان می‌رویم اما بازی سختی مقابل صبا داریم. با توجه به شرایط جدول و تساوی نفت و فولاد باید با دست پر و 3 امتیاز از زمین خارج شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)