پرسپولیس نیوز : هافبک فصل گذشته پرسپولیس گفت: هرچه با علی دایی تماس گرفتم او پاسخم را نداد.

قاسم دهنوی در مورد علت جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: هیچکس به من زنگ نزد و پیامک نداد تا سر تمرین پرسپولیس بروم، آقایان به جان بچه‌شان قسم بخورند که به من نگفتند که هرگز دوست ندارند من از پرسپولیس بروم. در آن صورت من حرفی نخواهم داشت.

وی ادامه داد: چند بار به علی دایی زنگ زدم پاسخ نداد، در نهایت با محمد دایی تماس گرفتم که او گفت باید به علی دایی زنگ بزنی اما دایی جوابم را نداد، حتی صبح روزی که می‌خواستم به اصفهان بروم به دایی پیامک زدم اما باز هم پاسخی دریافت نکردم، خیلی منتظر شدم.

دهنوی تصریح کرد: هیچ پولی به من ندادند، هر روز به باشگاه رفتم و آمدم، شما جای من آیا ناراحت نمی‌شوید؟ اکنون نوشدارو پس از مرگ سهراب شده است. من با ذوب‌آهن قرارداد داخلی بستم و کار من با این باشگاه تمام است، اکنون هم به تهران آمدم تا کارهای جانبی‌ام را انجام بدهم و قراردادم دیگر تغییری نخواهد کرد.

وی در مورد مشکل مالیاتی که دارد، گفت: این مشکل را حل می‌کنم مشکل خاصی نیست پولی به من داده نشده که بخواهم مالیاتش را بدهم. قانون هست، شاید هم بخواهند من را اذیت کنند اما من تصمیمم را گرفته‌ام و همه چیز تمام شده است. من با پنجعلی و دایی هم صحبت کردم، جدایی‌ام از پرسپولیس قطعی است.

وی افزود: من بیشتر از همه بازیکنان به باشگاه رفتم، یک‌بار گفتند دایی خارج از کشور است بار دیگر گفتند زنگ بزن اما جوابم را ندادند، به نظر شما چه کاری باید می‌کردم؟ شاید این پیشنهاد دیگر نصیبم نمی‌شد. محمد دایی به من گفت سر تمرین بیا اما گفتم قرارداد ندارم، گفت من به شما زنگ می‌زنم اما پس از آن دیگر خبری از او نشد، همانطور که از پنجعلی خبری نشد و مثل یک سوزن در انبار کاه گم شدند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)