پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که پیروزی احتمالی استقلال مقابل فولاد در نهایت به نفع سرخپوشان تهرانی خواهد شد.

قاسم دهنوی  در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی فردا (یک‌شنبه) این تیم با راه‌آهن سورینت گفت: چند وقت پیش به شما گفتم که سَر شکسته نمی‌شویم. امسال همه زحمت کشیدیم و با تمام وجود برای پرسپولیس بازی کردیم، پس باید آخر فصل نتیجه لازم را بگیریم.

وی ادامه داد: شرایط طوری شده که همه چیز دست خودمان است. خوشبختانه رقبای ما بازی‌های سخت‌تری دارند و می‌توانیم از این موقعیت استفاده کنیم تا در نهایت به قهرمانی برسیم. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و لطف خدا هم شامل حال‌مان شود آخر فصل مقابل هواداران پرسپولیس شرمنده نمی‌شویم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حضور هواداران این تیم در بازی فردا با راه‌آهن سورینت اظهار داشت: هواداران اگر می‌خواهند تیم‌شان موفق شود باید به ورزشگاه بیایند و تک تک بازیکنان را تشویق کنند، چون پرسپولیس پتانسیل موفق شدن را دارد. ما یک قدم تا قهرمانی فاصله داریم و هواداران فارغ از اینکه طرفدار چه کسی بوده و هستند باید پرسپولیس را تشویق کنند.

دهنوی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس بیشتر شانس قهرمانی دارد یا کسب سهمیه آسیایی، عنوان کرد: ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا با پیروزی در هر 2 بازی قهرمان شویم. شرایط پرسپولیس طوری است که هم می‌توانیم قهرمان شویم و هم سهمیه آسیایی را کسب کنیم. اگر بتوانیم راه‌آهن را شکست دهیم آن وقت بازی آخر را با آرامش انجام می‌دهیم.

وی درباره بازی فولاد و استقلال و اینکه پرسپولیسی‌ها دوست دارند تا استقلال مقابل فولاد به برتری برسد، تاکید کرد: ما کاری به این مسائل نداریم، چون باید خودمان به پیروزی برسیم. البته پیروزی استقلال مقابل فولاد به نفع ماست ولی سرنوشت دست خودمان است. اگر نتوانیم راه‌آهن را شکست دهیم آن وقت دیگر پیروزی استقلال مقابل فولاد هم فایده‌ای ندارد.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم در ابتدای سال 93 بتوانیم هواداران‌‎مان را خوشحال کرده و پس از 6 سال پرسپولیس را قهرمان لیگ کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)