پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شخصیت من این است و خدا را شکر می‌کنم که این چهره زیبا را به من داده است.

قاسم دهنوی پس از پیروزی 3 بر یک مقابل فولاد خوزستان گفت: با توجه به اینکه فولاد 4-2-3-1 بازی می‌کند برای بستن بازیکنان کناری این تیم در جناح راست بازی کردند تا مقابل نفوذهای بازیکنان سمت چپ فولاد بایستد. خدا را شکر پیروزی بسیار خوبی به دست آوردیم و با روحیه به دربی با روحیه مناسب به میدان می‌رویم.

وی افزود: روز خوب پرسپولیس بود و توانستیم هر سه امتیار را کسب کنیم.

دهنوی در مورد حضور خلعتبری عنوان کرد: محمدرضا خلعتبری به پرسپولیس می‌آید تا به تیم کمک کند تا ان‌شاءالله با حضور او تیم بهتر خواهد شد.

هافبک پرسپولیس در مورد صحبت‌های بهروز رهبری‌فرد علیه خودش گفت: یک نفر با من تماس گرفت و گفت چنین صحبت‌هایی علیه شما شده و من گفتم جوابی ندارم بدهم اما حرف ما جور دیگری منتشر شد البته این موضوع را خاک کردیم و اگر من چیزی گفتم عذرخواهی می‌کنم.

وی تأکید کرد: برداشت اشتباه از صحبت‌های من شد به من گفتند علیه شما این حرف‌ها را زده‌اند و من پرسیدم اسم من را آورده؟ و گفتند که آورده است باز هم جواب دادم صحبتی ندارم اما حرفم جور دیگری منتشر شد من در این ارتباط هیچ حرفی نزدم و صحبتی را انجام ندادم.

وی در مورد اینکه رهبری‌فرد در مورد چهره و محل تولد او حرف زده است، اظهار داشت: شخصیت من این است و شخصیت او را نیز می‌شناسم خدا را شکر می‌کنم که چهره زیبا به من داده است.

دهنوی در مورد اینکه گفته بود مگر می‌خواهد با رهبری‌فرد ازدواج کند که او از چهره‌اش صحبت می‌کند؟ عنوان کرد: من این حرف را نزدم فایل صوتی صحبت‌هایم موجود است و این را در برنامه 90 بگذارند که اگر من چنین حرفی زده باشم عذرخواهی کنم.

وی در مورد اینکه فنونی‌زاده عنوان کرده که دهنوی نباید در مورد رهبری‌فرد اینطور صحبت کند و زمانی که رهبری‌فرد فوتبال بازی کرده دهنوی خیلی کوچک بوده است و گردو بازی می‌کرده، اظهار داشت: فکر نمی‌کردم گردو بازی شامل سن ما شود، شاید ما آن موقع تیله‌بازی می‌کردیم هیچ مشکلی ندارم مقابل نفت یک بر صفر باختیم انتقاد زیادی از ما شد، امیدوارم قبل و بعد از دربی به ما کمک شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)