پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی زود به جایگاه خودمان در صدر بازمی‌گردیم و تیم‌ها برای دیدن ما باید بالای سر خود را نگاه کنند.

قاسم دهنوی در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس پس از شکست مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: تمام ایران آن بازی را دیدند و به نظرم تراکتورسازی توانست از تک‌ موقعیت‌های خود خوب استفاده کند و این هم جزئی از فوتبال است اما بدبین‌ترین کارشناسان به نظر من معتقد بودند که نتیجه بازی حداقل باید مساوی می‌شد. ما بسیار خوب بازی را اداره کردیم اما متاسفانه روی یک غافلگیری دروازه ما باز شد.

وی افزود: دیگر نمی‌خواهم زیاد به گذشته برگردم و در خصوص اتفاقاتی که در یادگار امام افتاد صحبت کنم چون در آینده کار ما خیلی سخت است.

دهنوی ادامه داد: فکر می‌کنم دین و باری روی دوش من است که باید آن را به دایی و هواداران پرسپولیس ادا کنم. به همین دلیل خیلی دوست دارم بتوانم امسال با پرسپولیس به قهرمانی برسم و هواداران مطمئن باشند که ما می‌توانیم به این خواسته خود برسیم و هیچ چیزی از دست ندادیم.

دهنوی خاطرنشان کرد: پرسپولیس در نیم‌فصل اول شایستگی‌های خود را با قهرمانی در نیم‌فصل نشان داد اما همه ما می‌دانیم که مهم انتهای فصل است و مطمئن باشید بهتر از هر کسی این موضوع را می‌دانیم. درست است در بازی اول مقابل تراکتور غافلگیر شدیم اما شک نکنید خیلی زود برمی‌گردیم و جایگاهمان را پس می‌گیریم تا تیم‌ها اگر بخواهند با ما نگاه کنند بالای سرشان را ببینند. فقط باید در نیم‌فصل دوم خیلی با برنامه‌تر به دیدار تیم حریف برویم چون اکثر تیم‌های می‌آیند که اول مقابل ما گل نخورند و بعد به ضدحملات فکر کنند.

وی در خصوص عملکرد خودش در دیدار با تراکتور‌سازی گفت: درست است در چند صحنه خوب نبودم اما برای من همه چیز تمام نشده بالاخره هر بازیکن در هر بازی برایش شرایط خاصی پیش می‌آید ولی مطمئن باشید. مهم این است که خیلی زود آدم به شرایط ایده‌‌‌‌آل برگردد که من هم خوشبختانه الان در بهترین شرایط ممکن هستم و مطمئن باشید در نیم‌فصل دوم حرف های زیادی برای گفتن دارم چون باید به اعتماد دایی که همیشه دوست داشتم برای او بازی کنم جواب مثبت دهم و خواسته هوادارانی که آرزویم جشن آنها در ورزشگاه آزادی در انتهای فصل است را ببینم.

دهنوی در پایان درباره بازی با ذوب آهن گفت: بازی بسیار سخت و حساسی را در پیش داریم اما با یک برد می‌توانیم جهش 6 امتیازی داشته باشیم تا دوباره در جمع بالانشینان باشیم. ما هیچ کاری به عملکرد تیم‌های دیگر نداریم و خودمان می‌خواهیم با نتایجمان دل میلیون‌ها هوادار را شاد کنیم. بازی در آزادی با وجود هواداران حتی اندک قوت قلبی برای ما است اما مطمئن باشید در بازی‌های خارج از خانه نیز دیگر دست خالی از تهران برنمی‌گردیم. تیم ما فقط کمی نیاز به هماهنگی نیم‌فصل دوم دارد و مطمئن باشید با تفکرات دایی روزهای بسیار خوب و آفتاب برای ما در پیش است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)