پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در آستانه یک دیدار حساس می‌خواهند در تیم ما اختلاف بیندازند.

قاسم دهنوی  در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به نظمی که در تمرینات وجود دارد به نظرم با بازگشت ملی‌پوشان آمادگی کاملی برای دیدارهای حساس‌مان در نیم‌فصل دوم پیدا می‌کنیم.

وی‌افزود: برخی‌ها به دنبال حواشی برای تیم ما هستند که همه آنها را به همین روزهای عزاداری و خدا می‌سپارم تا جوابشان را بدهد. این معرفت و مردانگی نیست که بخواهیم با برخی خبرها و اخبار کذب بعضی از بازیکنان را بزنیم.

دهنوی ادامه داد: همه چیز مشخص است در آستانه یک بازی حساس می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند و با زدن مصاحبه‌های مختلف مشکلاتی را ایجاد کنند تا ما به نتایج لازم نرسیم. من با هیچ کس خصومتی شخصی ندارم اما برخی‌ها می‌خواهند ما را بزنند.

وی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاده که این حرف‌ها را می‌زنی، گفت: خبر می‌زنند من می‌خواهم از پرسپولیس جدا شوم و ناراحتم. این چه حرف‌هایی است که در این شرایط حساس و بازی‌ که پیش رو داریم به زبان‌ها انداخته‌اند اینها فقط به دنبال حاشیه و تنش هستند و آنها را به خدا واگذار می‌کنم. من ترسی از کسی ندارم و با قدرت در کنار دایی کارم را دنبال می‌کنم تا انشا‌ءالله بتوانم در پرسپولیس موثر باشم. کار بسیار سختی دارم اما هیچ وقت دم از جدایی و این حرف‌ها نزده‌ام و اجازه نمی‌دهم کسی بین من و پرسپولیس فاصله ایجاد کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)