پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم از هواداران بیشتر ناراحت هستند.

قاسم دهنوی درباره تساوی پرسپولیس مقابل راه‌آهن و کاهش شانس این تیم برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیا، ‌اظهار کرد: همیشه همه چیز را باید آن بالایی بخواهد. ما در بازی دیروز شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. البته تیم حریف هم دست و پا بسته نبود و یک بازی جوانمردانه و کاملا به دور از حاشیه را انجام داد. ما باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم و در آن دقایق پایانی خیلی نفوذ نمی‌کردیم.

او ادامه داد: فکر می‌کردیم دیگر سرنوشت قهرمانی دست خودمان است، اما ظرف دو دقیقه‌ همه چیز را از دست دادیم. خدا می‌داند که همه بازیکنان تلاش خود را انجام دادند و هیچ بازیکنی دوست ندارد که ناراحتی فرد دیگری را ببیند.

دهنوی گفت: ما چه دریافتی داشته باشیم و چه نداشته باشیم، همیشه تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم، اما بعضی از مواقع آن چیزی که می‌خواهید اتفاق نمی‌افتد. شاید قسمت ما نبود و خیریتی در این نتیجه‌ بود. البته هنوز شانس داریم و با تمام وجود در بازی بعد به میدان می‌رویم تا به آنچه استحقاقش را داریم برسیم.

هافبک پرسپولیس درباره انتقاد بازیکنان این تیم از وزارت ورزش و نقش مسائل مالی در نتیجه‌ بازی روز گذشته گفت: همه این مسائل تاثیرگذار است، اما باید با نتیجه‌ گرفتن در بازی دیروز دهن خیلی‌ها را می‌بستیم. مطمئنا این ایراد به افرادی که در بازی‌های حساس با روح و روان بازیکنان بازی می‌کنند وارد است. کارهایی که وزارت ورزش در چند هفته‌ گذشته با ما انجام داد یکی از دلایل این اتفاق بود. اگر یادتان باشد قبل از بازی با استقلال هم همین برنامه‌ها را به وجود آوردند. قبل از بازی دیروز همه فکر و ذکر بازیکنان را مشغول کردند. اگر نمی خواستند پول بدهند خب صدایش را در نمی‌آوردند. به خدا خانواده‌های ما منتظرند. چقدر باید به آنها فقط قول بدهیم.

او ادامه داد: شرط گذاشته‌اند که بازیکنان قبول کنند فقط 50 درصد از قراردادشان را بگیرند. آقای وزیر! اگر رییس جمهور به شما چنین چیزی بگوید خودتان قبول می‌کنید. باور کنید هیچ کس نیست که صداقت داشته باشد و مردانه یک حرف بزند. همه ما را تا لب چشمه بردند و تشنه برگرداندند. خدا هم به این مسائل راضی نیست. بازیکنان ما آنقدر ناراحتند که حتی نمی‌توانیم با هم حرف بزنیم. باور کنید ما از هواداران خیلی بیشتر ناراحتیم.

دهنوی درباره شعارهایی که علیه او و چند بازیکن دیگر سر داده شد،  گفت: به هر حال باید به این هواداران حق بدهیم. چند سال است که پرسپولیس جام نیاورده و آسیایی نشده است، اما آنها خبر ندارند که در پشت پرده چگونه با روح و روان بازیکن بازی می‌شود. همه دیروز ناراحت بودند. من هم آخرین نفر بودم که از زمین بیرون می‌آمدم و هر بازیکنی که در تیررس بود، آنها یک حرفی به او می‌زدند. با این حال اگر امروز همان تماشاگر من را در خیابان ببیند می‌گوید اشکالی ندارد حتما قسمت بوده است.

هافبک پرسپولیس همچنین گفت: من دیروز از بازی خودم راضی بودم. هیچ کدام از ما کم کاری نکردیم، اما دلمان به خاطر این شعارها می‌شکند. ای کاش هیچ کدام از این مسائل مثل پرداخت دو میلیارد تومان خود شروط وزارت ورزش قبل از بازی مطرح نمی‌شد. من هنوز آب باریکه امید را می‌بینم و امیدوارم در هفته‌ آخر اتفاقات به سود پرسپولیس باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)