پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کی‌روش به بازی من اعتقاد دارد اما شاید این بار اعتقاد نداشته که به تیم ملی دعوت نشدم.

قاسم دهنوی درباره تساوی پرسپولیس مقابل صبای قم، اتفاقات این بازی، دلیل نیمکت‌نشینی‌اش در بازی پرسپولیس و فجر سپاسی، علت عدم دعوتش به تیم ملی و … صحبت‌های زیر را انجام داد.

باز هم پرسپولیس در خارج از خانه نتوانست حریف خود را شکست دهد، چرا؟
انصافا نسبت به بازی‌های گذشته خارج از خانه خود بسیار بهتر بودیم و در همان 15 دقیقه بازی می‌توانستیم 3،4 گل به صبا بزنیم اما متاسفانه موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد تا رفته رفته میزبان بازی را در دست گرفت و در نهایت با اشتباه خودمان به گل رسیدیم.

خارج از مسائل فنی این بازی کم هم حاشیه نداشت.
به نظر من آن اتفاق نادری که کنار زمین افتاد کاملا روی روند بازی اثرگذار بود. دقیقا آن اتفاق 5 دقیقه از وقت بازی را گرفت و همین مسئله باعث شد فشار تیم ما روی صبا کم شود به کلی جریان بازی تغییر کند. باز هم می‌گویم ما نمایش خیلی خوبی مقابل صبا داشتیم و در نیمه دوم بازی کاملا در اختیار ما بود اما صبایی‌ها بازی بسته را در دستور کار داشتند.

چند بازی است که پرسپولیس در دقایق پایانی به گل دست پیدا می‌کند…
بالاخره گل، گل است، باز خدا پدر سید صالحی را بیامرزد که دوباره ناجی پرسپولیس شد.

خودت هم یکی دو موقعیت خوب را از دست دادی؟
بله متاسفانه. اگر کمی دقت می‌کردم می‌توانستم دروازه صبا را باز کنم ولی نشد. این را باید بگویم که تمام فکر و ذکر من گوش دادن به صحبت‌های کادر فنی است و در مورد عملکردم آنها باید نظر بدهند.

عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس در خارج از خانه نمی‌تواند در آینده مشکل‌ساز شود؟
تیمی که در بازی این همه موقعیت گل خلق می‌کند تیم بدی نیست. مقابل صبا هم همین اتفاق افتاد فقط ما در دقیقه 90 به گل رسیدیم که البته این هم عنایت خداوند بود. شاید اگر موقعیت‌های ما به گل تبدیل می‌شد مانند برد مقابل فولاد در آزادی، صبا را هم شکست می‌دادیم اما قسمت نبود.

خیلی شبیه سیدصالحی مصاحبه می‌کنی دلیل خاصی دارد؟
بالاخره دو سالی هست که با سید هم اتاقی هستم و قطعا این مسئله روی صحبت کردن من اثر گذاشته است. وقتی با یک نفر دو سال هم اتاقی باشی از هم چیزهایی یاد می‌گیرید مثلا من به سید، اخلاق خاص خودم را یاد داده‌ام و او هم راه باخدا بودن را به من یاد داده (با خنده)…

در بازی با فجر سپاسی نیمکت‌نشین شدی. این مسئله باعث شد شایعاتی در مورد تو مطرح شود.
اگر در بازی با فجر نیمکت نشین بودم به خاطر سیستم بازی بود و به همین دلیل بیرون نشستم، واقعا دلیل دیگری نمی‌بینم. شما ببینید مقابل سپاهان، 10 نفره بازی کردیم و همه از نظر روحی و روانی خراب بودیم. چه کسی در آن بازی خوب بود که من خوب بوده باشم؟  تا بازی با فجر 10 هفته برای پرسپولیس فیکس بازی کرده بودم و به غیر از بازی استقلال و سپاهان در دیگر بازی‌ها مشکلی نداشتم. شاید به خاطر اینکه در حمله کمتر شرکت می‌کنم این صحبت‌ها مطرح می‌شود اما مهم نیست چون برای من رضایت کادر فنی مهم است.
فکر می‌کنی چرا در لیست تیم ملی حضور نداری؟
در این مورد هیچ نظری ندارم. فقط این را می‌گویم که از پرسپولیس بازیکنانی مثل پیام صادقیان و امید عالیشاه لیاقت حضور در تیم ملی را داشتند که اینطور نشد.

اما تو تقریبا همیشه در لیست تیم ملی حضور داشتی، از این مسئله ناراحت نیستی؟
نه ناراحت نیستم. مشکلی هم ندارم. دو سال در تمام اردوهای تیم ملی حضور داشتم و در بازی‌های دوستانه بازی کردم، این نشان می‌دهد کی‌روش به من اعتقاد داشته ولی شاید الان اعتقاد نداشته باشد. باز هم تاکید می‌کنم نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم فقط باید ببینم که نقاط ضعف و قوتم چه بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)