پرسپولیس نیوز : هافبك دفاعي پرسپوليس گفت: «پورشه کجا بود؟! تمام اين حرف‌ها کذب است. من که نديدم کسي پورشه بگيرد.»

قاسم دهنوي فصل پيش با تراکتورسازي نايب قهرمان شد و بعد از سر وصداي زياد به پرسپوليس پيوست. به همين خاطر بازي هفته اول پرسپوليس برابر تراکتور براي اين بازيکن حساسيت‌هاي زيادي دارد و شايد حواشي هم در پي داشته باشد. ديروز در همين خصوص با دهنوي همکلام شديم که مصاحبه با او را مي‌خوانيد:

* بالاخره در تهران خانه گرفتي؟
– هنوز که نتوانستم در تهران خانه بگيرم و در هتل زندگي مي‌کنم. ماشاءاله قيمت خانه در تهران خيلي بالاست!

* به آمادگي خوبي رسيدي؟
– از لحاظ روحي، رواني اوضاع بهتري دارم و با صحبت‌هاي دايي انگيزه‌ام بيشتر شده. هنوز به آمادگي ايده‌آل نرسيدم چون مدت‌هاست از تمرين دور بودم و بايد بيشتر تمرين کنم. هنوز روي فرم نيستم و 30 درصد کار دارم تا به شرايط بازي‌هاي رسمي برسم.

* دايي از شرايط تو رضايت دارد؟
– فکر نمي‌کنم مشکلي با من داشته باشد و خودش مي‌بيند که چقدر تلاش مي‌کنم.

* در هفته اول هم کار سختي داري؟
– به نظر من اين بازي مثل داربي است. پرسپوليس و تراکتورسازي جدا از بازي‌هاي ديگر است و شرايط خاصي دارد. ما يک بازي دوستانه هم با تراکتور داشتيم اما اين بازي سخت‌تر است. براي اين بازي هم انگيزه دارند. فکر کنم بازي خيلي جذاب شود و چون اولين بازي ليگ است بايد کاري کنيم هواداران به پرسپوليس دلگرم شوند.

* اين بازي تحت تاثير حاشيه‌ها قرار نمي‌گيرد؟
– فکر نکنم اين اتفاق بيفتد، فوتبال حرفه‌اي شده و رفتن يک بازيکن از تيمي به تيم ديگر طبيعي است. هواداران هم بايد اين مسئله را درک کنند.

* اما شايد شعارهايي عليه تو بدهند؟
– هواداران تراکتور از من ناراحت نيستند. من هم مشکلي با آنها ندارم و اتفاقا سال خوبي در تراکتور داشتم. هواداران تراکتور من را تشويق مي‌کنند. فقط بعضي‌ها در شبکه‌هاي اجتماعي الکي جوسازي مي‌کنند. من هم با جان و دل براي پرسپوليس بازي مي‌کنم چون بازيکن اين تيم هستم!

* چکت نقد شده؟
– هنوز که تاريخ چکم نرسيده و نمي‌دانم نقد مي‌شود يا نه؟!

* پورشه يا بنز نگرفتي؟
– درست نيست اين مسائل رسانه‌‌اي شود و با گفتن اين حرف‌ها بعضي‌ها فقط شخصيت خودشان را نشان مي‌دهند. مهم اين است که چرخ زندگي فوتباليست‌ها هم بچرخد! مگر آقاي فتح الله زاده وقتي وارد فوتبال شد چه داشت اما حالا ميليونر شده! خودشان که مي‌گويند زحمت کشيدند. پس اگر کسي اين حرف‌ها را در مورد آقاي فتح الله زاده بزند، ناراحت نمي‌شود! فوتباليست‌ها از جانشان مايه مي‌گذارند و تکليف آينده‌شان مشخص نيست. اگر يک فوتباليست مصدوم شود چه کسي جواب زن و بچه‌اش را مي‌دهد.

* پس اگر فوتباليستي پول زياد بگيرد از نظر تو نبايد انتقاد کنند؟
– نه، چرا بايد انتقاد کنند؟! فوتباليست بايد براي آينده‌اش برنامه‌ريزي کند. مگر چند سال مي‌تواند فوتبال بازي کند؟ اين آقايان بايد منطقي حرف بزنند و اينکه کدام بازيکن چقدر پول گرفته، به کسي ارتباط ندارد!

* بالاخره پورشه گرفتي يا نه؟
– نه بابا! پورشه کجا بود؟! تمام اين حرف‌ها کذب است. من که نديدم کسي پورشه بگيرد.

* باز هم بايد به کميته انضباطي بروي؟
– 25 تير ماه بايد به کميته انضباطي بروم و هر حکمي بدهند حرفي نمي‌زنم. من به پول سپاهاني‌ها دست نزدم و همان پول را به کميته انضباطي مي‌دهم تا به سپاهان برگردانند.

* امسال هم بايد روبروي علي کريمي بازي کني، اين تقابل را چطور مي‌بيني؟
– کريمي تافته جدا بافته از بازيکنان ديگر است. اما من بازيکن عادي هستم و اصلا حرف زدن در اين مورد درست نيست.

* چقدر طول مي‌کشد براي پرسپوليس بازي‌هاي خوبت را نشان دهي؟
– به هر حال زمان مي‌برد تا خودم را آماده کنم. من قول مي‌دهم بعد از چند هفته ايده‌آل شوم. اوايل حضور در هر تيمي سخت است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)